wtorek, 2 października 2012

Pielgrzymka do Medjugorie

Pielgrzymka do Medjugorie

Wiedziony chęcią sprawdzeni przeżycia
Cudu nowego Twego objawienia
Do gó dotarłem aż do Medjugorie
I tak się bałem czy doznam zwątpienia,
Czy mi w swej łasce dasz znak z wysokości.
Widziałem tłumy zewsząd rozmodlone
Ufnością serca i pragnieniem duszy,
Więc zawierzeniem spokojnie czekałem
Na jakiś sygnał, który mnie poruszy
Budząc najgłębsze pokłady nadzieji.
A wtedy, wichrem wpadły w duszę słowa
Siłą ogromną gdzieś rzucone z Dali..
I wiem, że słów tych nigdy nie zapomnę,
Bo wciąż, na nowo słyszę je na fali
Wspomnień, o moim wielkim wewnętrznym przeżyciu
Głos mówił:

"Ty mnie tutaj nie widziałeś,
Ale witam w twoim wielkim śnie o Bogu,
Daję ci złote ramy - po to przyjechałeś,
Aby w nie wpisać me odwieczne słowa:
Pokój nich będzie z wami, Alleluja"


Częstochowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz