wtorek, 24 lipca 2012

I choose LOVE

"Pamiętajcie, by nieustannie spowijać się Światłem oraz tworzyć i utrzymywać
połączenie z Wielkim Słońcem Centralnym w każdej chwili.
Poczujcie tę moc łączącą się z waszą Gwiazdą Duszy i z waszym Sercem,
a potem schodzącą w głąb Matki Ziemi, gdzie rozpalacie sieć energii,
i potem znów idziecie w górę do Wielkiego Słońca Centralnego,
rozpalając po drodze wszystkie swoje czakry.
Poczujcie to, ujrzyjcie i bądźcie w tej Kolumnie Światła -
od teraz niech będzie to wasz codzienny stan istnienia.
Utrzymujcie go, gdyż poprowadzi on was pewnie waszą ścieżką ku Wzniesieniu. "    




http://jeszua.blogspot.com/2012/07/niech-wasze-swiato-swieci-jasniej.html
♥ I choose LOVe ♥

"Przed "mądrymi i roztropnymi ", czyli przed intelektualnymi i samolubnymi ludźmi, 
Prawda jest ukryta, 
ponieważ zakrywają ja oni swoim samolubnym myśleniem i postępowaniem.
Natomiast pokornym i łagodnym ludziom, którzy dążą do Prawdy, 
Odwieczny ujawnia ją przeze Mnie we wszystkich aspektach- 
i jest ona im ujawniona, aby mogli żyć w Bogu.Nikt nie zna Ojca, 
oprócz Syna, który żyje w Ojcu.Ja, Syn 
uosabiałem w Jezusie ludzkość - braterstwo synów i córek 
- i jedność ze mną z Chrystusem.
Kto bowiem przyjął i ugościł Syna, Chrystusa Bożego, ten zna również Ojca, 
który żyje w Synu i przez Syna, a także we wszystkich i przez wszystkich tych, 
 którzy żyją ewangelią miłości i uosabiają ją w życiu codziennym.
Kto przyjdzie do mnie , do Chrystusa, który mieszka we wnętrzu każdego człowieka 
i kto przekaże mi swój trud i swoje brzemię, i będzie odtąd żył we Mnie coraz bardziej, 
ten osiągnie wewnętrzny pokój i wniesie pokój w ten świat " 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz