wtorek, 10 lipca 2012

Bliźniaczy płomień

Bliźniaczy Płomień..... Jedna Dusza, jedno Serce, jedna Miłość.

...gdy pojawiłeś się w moim życiu 
serce me zatrzymało się na moment 
uświadamiając sobie, że jesteś częścią mnie. 
  
...wibracje Twego ciała przenikały mnie tak silnie, 
składając rozproszoną mą duszę w Jedność z Tobą 
przenikając nieustannie me Istnienie. 
  
...dusza, ciało i świadomość są nieustannym 
dotykiem Ciebie, zatapiającym się  zaufaniu w Tobie. 
...wieczna miłość budzi się we mnie powracając w zrozumieniu, że 
...każdy mój oddech jest Tobą 
bicie serca Twego, jest dla mej duszy muzyką wieczności. 
...słowa Twoje przenikają mnie potęgując 
Miłość do Ciebie... 
  
...głębiej coraz głębiej we mnie 
odkrywam Ciebie każdego dnia 
  
...i każdy wzlot jest zagłębieniem mnie w Tobie 
...znalazłam dom w Tobie i dziękuję za dar, którym jesteś
...a jesteś najcenniejszą częścią mnie. 
  
...i jestem jak wiatr... pędzę do Ciebie 
zanurzam moje palce w włosach Twoich 
delektując się smakiem Twoich ust, 
które zabierają mi zmysły a ja staję się
pragnieniem miłości z Tobą... 
  
...pragnieniem zjednoczenia myśli, słów i czynów 
w Tobie, jako nieodrębnej części mej duszy 
  
...zagłębiam się w Tobie dziękując Niebiosom, 
że zesłały mi Ciebie...wtulam się w Twoją Istotę 
zamykając oczy, a drżenie moich ust wskazuje Tobie drogę do serca mego...
i dziś rozumiem tęsknotę moją za Tobą...gdyż przejawiły się obrazy współistnienia 
zakorzenione głęboko we mnie...
i gdyby nie Ty...nie odnalazłabym siebie tutaj na Ziemi Kochanie. 
  
...jesteś moją Miłością 
drżeniem 
pragnieniem 
cudownym współistnieniem 
...jesteś współodczuwaniem 
oddechem 
rozkoszą 
spełnieniem 
...jesteś moim boskim Kochaniem... 
  
...dziękuję

...gdy pojawiłe[a]ś się w moim życiu
serce me zatrzymało się na moment
uświadamiając sobie, że jesteś częścią mnie.

...wibracje Twego ciała przenikały mnie tak silnie,
składając rozproszoną mą duszę w Jedność z Tobą
przenikając nieustannie me Istnienie.

...dusza, ciało i świadomość są nieustannym
dotykiem Ciebie, zatapiającym się zaufaniu w Tobie.
...wieczna miłość budzi się we mnie powracając w zrozumieniu, że
...każdy mój oddech jest Tobą
bicie serca Twego, jest dla mej duszy muzyką wieczności.
...słowa Twoje przenikają mnie potęgując
Miłość do Ciebie...

...głębiej coraz głębiej we mnie
odkrywam Ciebie każdego dnia

...i każdy wzlot jest zagłębieniem mnie w Tobie
...znalazłam dom w Tobie i dziękuję za dar, którym jesteś
...a jesteś najcenniejszą częścią mnie.

...i jestem jak wiatr... pędzę do Ciebie
zanurzam moje palce w włosach Twoich
delektując się smakiem Twoich ust,
które zabierają mi zmysły a ja staję się
pragnieniem miłości z Tobą...

...pragnieniem zjednoczenia myśli, słów i czynów
w Tobie, jako nieodrębnej części mej duszy

...zagłębiam się w Tobie dziękując Niebiosom,
że zesłały mi Ciebie...wtulam się w Twoją Istotę
zamykając oczy, a drżenie moich ust wskazuje Tobie drogę do serca mego...
i dziś rozumiem tęsknotę moją za Tobą...gdyż przejawiły się obrazy współistnienia
zakorzenione głęboko we mnie...
i gdyby nie Ty...nie odnalazłabym siebie tutaj na Ziemi Kochanie.

...jesteś moją Miłością
drżeniem
pragnieniem
cudownym współistnieniem
...jesteś współodczuwaniem
oddechem
rozkoszą
spełnieniem
...jesteś moim boskim Kochaniem...

...dziękuję
 ..because two bodies, naked and entwined,
leap over time, they are invulnerable,
nothing can touch them, they return to the source.
There is no you, no I, no tomorrow,
no yesterday, no names, the truth of two
in a single body, a single soul,
oh total being...
~Tagore ♥



Obyś nie była płomieniem pożądania namiętności jak:



Carla i polityka, to dwa wyrazy i tego samego rodzaju,
Odsłaniające nagą prawdę naszych męskich pożądań,
Nic dziwnego, że wciągają nasze emocje tak głęboko,
Że zapominamy o wszystkim, co dzieli, jak i nas łączy.

Naga prawda o nich odsłania naszych namiętności racji,
Nic tak nie łączy, trawi, by następnie z pogardą odrzucić,
Obie podszyte namiętnością ukrytego zapachu pieniędzy,
Szybko robią z nas impotentów; dumy, radości i ambicji!

Ale gdy już nieco za długo stoi przed nami naga,
Wtedy zaczynamy widzieć jej twarz prawdziwą!
I odkrywamy duszę; diabła, maga lub anioła ego,
Te zasłonięte pożądaniem i pragnień zmysłów ciała,
A gdy to opadnie z myślami, objawi się czysta Jaźń!

 A za nią już szczęśliwa i wolna od pożądań Miłość!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz