piątek, 20 lipca 2012

Baba



Myśli - dnia moje i Awatara, to nie tylko zbieg okoliczności,
Jako Mistrz jeszcze za życia dał mi znak dla mnie jako ucznia,
"Będziesz mnie zastępował po części, wtedy gdy stąd odejdę",
Nie zdawałem sobie jeszcze z tego sprawy, pisząc w Dnia-myśli.

Dopiero niedawno sam to odkryłem, że podobnie jak za Jego życia,
Sai Baba podsunął mi rewers do swojego awersu "MYŚL  DNIA",
Tak samo zrobił już z tamtej strony i po niecałych trzech miesiącach,
Powstał nowy blog, ten tutaj: w sierpniu 2011r po dacie 24.04.2011r




 http://www.youtube.com/watch?v=XAxNXARB1g8&feature=share


19.07.2012 r.

MYŚL DNIA
Powiem ci tylko jedną rzecz, która jest esencją wszystkich wspaniałych świętych pism. Pragnę, abyś tego przestrzegał od dzisiejszego dnia. Nie staraj się szukać wad u innych. Przestań oczerniać i ranić innych w myślach, słowach i czynach. Nikogo nie obrażaj; nie odczuwaj zazdrości ani złości. Miej zawsze miłe usposobienie. Używaj łagodnych i słodkich słów. Wypełniaj swoje rozmowy oddaniem i pokorą. Żyj w miłości, dla miłości i z miłością. Wówczas Pan, który sam w sobie jest ucieleśnieniem boskiej miłości, obdarzy cię wszystkim, czego potrzebujesz, bez żadnych twoich próśb. On wie. On jest Matką, która nie czeka, aż usłyszy płacz dziecka, aby je nakarmić. Odczytuje wszelkie twoje potrzeby i spieszy ci z pomocą, którą otrzymasz.

-BABA
http://www.sathyasai.org.pl/nauki.php?tekst=t10.1

2 komentarze:

  1. Jaka niesamowita moc bije wrecz z tego tekstu.......

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, jak masz potrzebę w ciągu dnia na odpowiedź nurtującą cię w życiu, to znajdziesz jak w banku tam odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń