czwartek, 6 czerwca 2013

Odwaga – Radość niebezpiecznego życia


Nie odrzucaj okazji do zabawy, bo to jest coś co podnosi wibracje,
Przecież, to jak się ma wyrażać prawdziwa miłość, jak nie przez nią,
To ona rodzi prostą zwykłą radość niezbędną jak prana komórkom!


MODLITWA CZASU

Ojcze nasz, któryś jest w Niebie, jak i na Ziemi.
Bo jesteś od Początku i jesteś wszystkim we wszystkim.
Od Wieczności do Wieczności.

Święte imię Twoje,
przyjdź Królestwo Twoje, bądź wola Twoja
w Niebie, tak i na Ziemi.

Przyjdź Królestwo Twoje i wypełnij nasze Serca.
Abyśmy rozpoznali
kim jesteśmy i przez to weszli pod Twój dach.

W jedności wszystkich Bytów urodzeni,
z jedności wszystkich Żyć przybyli
i w jedności ze wszystkimi Sercami połączeni.

Daj nam chleba powszedniego Twojej Miłości,
abyśmy byli syci.
Ugaś nasze pragnienie Wodą Życia
ze Źródła Wszystkich Bytów,
abyśmy nigdy nie byli spragnieni.

Prowadź nas i przewódź nam, abyśmy mogli Cię ujrzeć
twarzą w twarz i abyśmy rozpoznali, kim jesteśmy.

Ojcze nasz, Ty który jesteś we mnie
i ja który jestem w Tobie.

Ja rozpoznaję się tym, kim jestem
gdy patrzę w oblicze Twoje.
Jestem błogosławiony przez Twoją łaskę
i doświadczam mojej boskości.

Ojcze i Matko wszystkich Bytów,
kochająca siło wszystkich Żyć.
Wieczny sensie Tworzenia,
moje Serce jest wypełnione Twoim Światłem
i w ciszy słyszę Twoje słowo:
Ty i ja jesteśmy jednym.
Ponieważ Twoje Królestwo i potęga
i chwała są wszechobecne w Wieczności.

Od Początku Czasu
ja jestem czystym, wolnym i wzniosłym obrazem Ciebie.
Jestem Twoją boską ekspresją na Ziemi.

Człowiekiem, który wie, kim jest
czym jest i poprzez co jest.

Jestem tym, kim jestem!

Od wieczności do Wieczności.

AMEN

http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/06/02/02-06-2013-wezwanie-do-archaniola-michala-ojcze-nasz-jesus-sananda/


 

Nie wiem, może dla wielu Dzieci Ludzkich nadszedł czas
i teraz kończą one długą Podróż przez Czas i Przestrzeń.

 

 

Lepiej więc będzie mieć to na względzie i trzymać równowagę radości.

Zawsze jest najtrudniej przed końcem, czasu, a może i przestrzeni:

Więc zachowajmy spokój i rozwagę, przygotowując się na zmiany:

http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/06/02/01-06-2013-badzcie-radykalni-straznicy-akaszy-akash/

Mamy być też radykalni we wszystkim co robimy,
Więc jak projektor przepuszczajmy nową energię,
Przez serce w sobie na zewnątrz by powstało nowe!

Wyrywając stare śmierdzące rzeczy z korzeniami,
Sadząc też nowych myśli pomysły głęboko w Ziemi,
Nie u innych, w sobie, aż przestaną nas z zewnątrz, 
Pod postacią innych aspektów atakować ze złością!

To bardzo trudne, bo to najczęściej są nasi najbliżsi,
A to oni z miłości do nas przyjęli taką rolę odgrywać!







Pozwólmy dobić siebie jak ten statek i do oczekiwanego portu,
Do siebie samego, by się odnaleźć i zacząć wszystko od nowa!

Nie ma większej radości jak radość tworzenia nowego,
Może też być inne spojrzenie na wcześniejszą twórczość.

To nie ważne, czy cytujemy kogoś innego, gdy do nas jego myśl dociera,
Jest już nasza, jak też dla niego myśli i pomysły nasze jesteśmy Jednością!











Let your dreams and joy shine tooooo......
Twórczość wszystkich prawdziwych artystów - niezależnie od tego, czy oni sami o ...tym wiedzą - powstaje za stanu, w którym umysł znika, z wewnętrznej nieruchomej ciszy. Dopiero potem umysł nadaje kształt twórczemu impulsowi lub przebłyskowi natchnienia.
 
Eckhart Tolle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz