wtorek, 13 listopada 2012

Milczenie


DOBRANOC KOCHANI <3 <3 <3
Niech w Waszych serduchach,
wiecznie gra melodia miłości.
Tego Wam życzę z całego serca.


„Milczenie - złotem”, a w dniu dzisiejszym,
Będzie najlepszym naszym rozwiązaniem,
Wtorek Świętem Diwali festiwalem światła,
Dającym spokój - rozedrganym emocjom...

Szczególnie wtedy, gdy nie odpowiadamy tym samym,
Na ekranie życia tym odbijającym emocje jak w lustrze,
Na tym polega wyciszenie przez medytacje - tafli wody,
Naszych drgań odczuć i ewentualnych zbędnych myśli.

 
Więc zachowajmy powierzchnię naszych emocji dla bliskich!
Jak napięcie powierzchniowe naszego wewnętrznego jeziora:
Uczuć!


 Om Sai Ram,

Już tej Nocy będziemy świadkami Nowiu Księżyca. O godzinie 2:08 w nocy z 13 go na 14 ty Listopada ( z Wtorku na Środę ) Księżyc będzie 100% w Nowium.

W związku z tym przesyłam Mantry na specjalną medytację od 24:00 ( w nocy ) do 1:00 ( w nocy ) czyli jedna godzinę Medytacji z Wtorku na Środę!!!

Należy powtarzać całą Mantre jednym ciągiem.



Mantra na Nów Księżyca:

9 (NINE) ARROWS PRAYER (New Moon)

1. OM Mmm YA MA THA RAA JA BHA NA SA LA GAM
NA JA BHA JA JA JA RA
MA SA JA SA TA TA GA
SA BHA RA NA MA YA VA
BHA RA NA BHA BHA RA VAOm mmm ja ma tha raa dża bha na sa la gam
na d
ża bha dża dża dża ra
ma sa
dża sa ta ta ga
sa bha ra na ma ja wa
bha ra na bha bha ra wa
 

2. OM NAMO NAM NAMASHIVAYA

Om namo nam namasziwaja 3. OM NAMO NAM NARAYANA

Om namo nam narajana 4. OM NAMO NAM NANDINI RUPI

Om namo nam nandini rupi 5. OM NAMO NAM NAAGA THAMTU RAKSHA

Om namo nam naaga tamtu raksza 6. OM NAMO NAM NAAGA BHARANA RAKSHA

Om namo nam naaga barana raksza7. OM NAMO NAM NAMSHAKA RAKSHA

Om namo nam namszaka raksza8. OM NAMO NAM NAAGA VAJRA THAMTU RAKSHA
Om namo nam naaga wadżra thamtu raksza

9. OM NAMO NAM MAMA-VISHVAM BHASMAASURA-RUPA


Om namo nam mama wiszhwam bhasmaasura rupaGARALA-DHAARA RAKSHA

garala dhaara raksza



Służ pomocą w przypadku wszelkich pytań.

Sai Ram,
Jai Ma,

Marek, Marek, Marek.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz