Dwoistość formy płci tworzy różne ładunki jak i ruch,
Przyciągania i odpychania polaryzację i depolaryzację.
Warto to wykorzystać w bioenergoterapii do wyrównania,
Ale i tak to wszystko się dzieje w umyśle brzucha ciała...
Sami nic nie robimy tylko stymulujemy komórki do równowagi,
Jak na górze tak na dole wszystko podobnie się myślą rozgrywa.
Naciskając z miłością pewne bolące miejsca stymulujemy je do tego,
One lepiej wiedzą co im szkodzi, a co nie więc działają automatycznie.
Są takie same jak my czasami i próbują się domagać czegoś,
Ale gdy my przestajemy sobie folgować nadmiaru to one też.
Gdy oglądamy tak jak powyżej piękno natury, tworzą swoje własne,
Zaczynamy się czuć pięknie podnieceni z wydzielanymi hormonami.
Nad tym wszystkim czuwa nasz odpowiednik anioł stróż,
I tak podobnie i w każdym jeszcze wyżej wymiarze bytu.
“Chhinnamasta
signifies that life, death and sex are interdependent.
Chhinnamasta’s
image conveys the eternal truth that “life feeds on death,
is nourished
by death, necessitates death, and that the ultimate destiny
of sex is to
perpetuate more life, which in turn will decay and die in order to feed
more life”.
While the lotus and the lovemaking couple symbolize life
and the urge to create life,
in a way
gives life-force to the beheaded goddess, the blood flowing
from goddess
conveys death and loss of the life-force,
which flows into the mouths
of her devotee yoginis, nourishing them.
The scholar P. Pal equates
Chhinnamasta with the concept of sacrifice and renewal of creation.
Chhinnamasta self-sacrifices herself and her blood
– drunk by her
attendants – nourishes the universe.
An invocation to her calls her the
sacrifice, the sacrificer and the recipient of the sacrifice,
with the
severed head treated as an offering”
"Chhinnamasta oznacza, że życie, śmierć i seks są współzależne.
Obraz Chhinnamasty przekazuje wieczną prawdę, że "życie żywi się śmiercią,
jest karmione śmiercią, wymaga śmierci, a ostatecznym przeznaczeniem seksu
jest utrwalenie więcej życia, które z kolei rozpadnie się i umrze, aby nakarmić więcej życia".
Podczas gdy lotos i kochająca para symbolizują życie i chęć stworzenia życia,
pewien sposób daje siłę życiową ściętej bogini, krew płynąca od bogini przekazuje śmierć
i utratę siły życiowej, która płynie do ust jej oddanych joginów, odżywiając je.
Uczony P. Pal utożsamia Chhinnamasta z koncepcją ofiary i odnowy stworzenia.
Chhinnamasta poświęca samą siebie i swoją krew
- wypitą przez swoich opiekunów - odżywia wszechświat.
Wezwanie do niej nazywa ją ofiarą, ofiarodawcą i odbiorcą ofiary,
z odciętą głową traktowaną jako ofiara".
Ja odkryłem swoja miłość we mnie,
To ona mnie prowadzi i podpowiada.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz