środa, 31 lipca 2013

Zmiany

http://krystal28.wordpress.com/2013/07/21/brama-lwa-2013-2/


"Więc jeśli przyjdziesz i spytasz się mnie gdzie jest Bóg, nie mogę ci go pokazać. Dopóki ty sam nie udowodnisz go swym własnym istnieniem, jego nie będzie. Dopóki ty się nim nie staniesz to i Bóg nie będzie istniał. Każdy musi zrealizować go w swym najgłębszym wnętrzu. Nosisz go bowiem w sobie jako ziarno."


 {Osho}

Mamy okazję sprawdzić prawdziwość przekazu na sobie,
Już niedługo i w ciągu tego gorącego, ale  i mokrego lata,
Jako zapowiedzi nowego oczyszczenia starego i zmiany...

Do tej Bramy Lwa świetnie pasuje nasz Osho,
Jest Lwem w swoich trafnych wypowiedziach,
Odsłania ludzkie słabości i ośmiesza pustą wiarę,
Takich teraz zawodzących moherowych beretów,
Czy przewrotnych pośredników kupczących wiarą!

http://www.youtube.com/watch?v=vEjVCxHy4ic





To najlepszy widok i dowód na zmiany i w nas samych,
Przestajemy stopniowo wygrażać i wywalczać ją na siłę.
Po prostu wszyscy się stopniowo zmienimy i tak będzie!

Nie będziemy walczyć ze sobą i obalać tych ciągle u władzy,
Sami oni tu oddadzą w pokorze to wszystko co innym zabrali,
A my z uśmiechem, bez chęci rewanżu i odwetu ich przyjmiemy!







Jeśli jesteśmy swoim centrum świata w sercu połączeni,
To zgranie się czakr będzie jak ten rozbłysk supernowej?


Kto wie, czy nagle mgła iluzji przestanie istnieć i się ukaże,
Świat przechodzący nasz najśmielsze wyobrażenia umysłu.


http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/07/18/18-07-2013-awatary-czesc-i-jesus-sananda-live/


Jeśli czas będzie zatrzymany, to tak, jak na żołnierskiej zbiórce,
Kiedy pierwsi ci bo najbliżej już staną w szeregu i będą czekać,
Jak to w bezczasie, to inni jeszcze będą biec w czasie pozornym,
By wszyscy mieli wrażenie, że są razem na zbiórce i jak na apelu,
Będą razem i ten kulawy, chory i ten nieszczęśliwy razem z oprawcą..


Takie jest moje wyobrażenie 'sprawiedliwości bożej' dla wszystkich,
To koniec gry w przeróżne role zgodne z wcześniejszymi założeniami!


Wierzę, że ta sprawiedliwość 'boska' nie ma miary miłosierdzia,
Koniec dwoistości, to koniec wierzeń w piekło, czyściec i niebo!


http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/07/19/19-07-2013-awatary-czesc-ii-jesus-sananda-live/


Chciałbym by ta sprawiedliwość dotyczyła nas wszystkich i nie tylko gotowych,
Ale pewnie będzie inaczej, no bo Ziemia już się wzniosła do czwartego wymiaru,
A więc jedni z nas ci mający gotowe własne baloniki rzeczywistości się wznoszą,
Tracąc czas, który dla nich przestanie istnieć w stanie zero, za to drudzy opadać,
Do trzeciego wymiaru na spadochronach wprost w szpony swoich wierzeń władzy!


Myślę, że te dwie wizje "boskiej" sprawiedliwości będą się łączyć razem,
Dla jednych będą eony czasu w ich świadomości, a drudzy będą już czekać,
W punkcie tym zero dla wszystkich, ale dla nich, to już bez poczucia czasu.


Dla nas tych już świadomych to znów zostanie świadomość wyboru,
Czy wynurzyć się balonem z linii czasu i nie pomagać jak dotychczas,
Bezpośrednio w 3D, czy też jak ci wzniesieni Mistrzowie z punktu zero?

Wszystko zależy nie tylko od naszego wyboru, ale i od misji całości Istnienia,
To wyższy cel kieruje naszymi drogami świadomych Mistrzów po tamtej stronie.
Sam nie wiem co zrobię, bo mi pokazano dwa moje powroty na Ayahuasce ....


"Dlaczego Stwórca po prostu nie zakończy tego „Teatru” – pyta wielu.
Ja mówię Wam: gdyby on to uczynił, to Gra w której wszyscy bierzecie udział byłaby bezwartościowa, bo dzięki tym ostatnim doświadczeniom rosną najwięksi bogowie ku Niebu niczym te niedostępne winorośle na których rosną najsłodsze winogrona."


Ja Jestem BABAJI.
Kto woła mnie z głębi Serca,
u tego boku stoję – w mgnieniu oka.
Dla mnie wszystko jest możliwe.
Uczyńcie mi możliwym
abym mógł wszystko uczynić na Was możliwym!
Dajcie swoje Życie w moje ręce
i nigdy więcej nie ujrzycie Śmierci.
Ja Jestem Wszechobecny – również i w Twoim Życiu.
Jeśli jesteś gotów zrzec się każdego kompromisu
zawołaj mnie a Twoje Życie się spełni.
Ja dźwigam ten Świat.
Wam nie może się nic stać.
O wszystko jest zadbane – ZAUFAJCIE.




Więc tak trzymaj, mówię sam do siebie, Stwórca, czy Źródło,
On jako i ta natura, nie potrzebują kserowanych i powielonych,
Kochają taką tutaj różnorodność, a więc wszystkich teraz ludzi,
Wcielonych i nie wcielonych MistrzówSmile i całe Stworzenie!
Jak wszystkie gatunki, tak podobnie jak i różne krople wody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz