środa, 24 lipca 2013

Jestem który Jest



Jestem który jest zawsze niezależnie w jakiej postaci bytu,
Cząstkowo przybierając postać istoty dla mnie doskonałej,
Potem zanurzam się w oceanie dwoistości bytu Stworzenia,
By odgrywać jedną z ról wcześniej przed siebie wybranej..

Więc cieszmy się wyborem i nie narzekając na skutki woli,
Wolną wolą wybraliśmy ten program, który nam ją wiąże całą.
Niewiedza jak i pasja poznania do wiedzy i prawdy prowadzą!




Oto przeciwieństwo każdej prawdy jest równie prawdziwe! Prawdę można przecież wypowiedzieć i ubrać w słowa tylko wtedy, gdy jest to prawda jednostronna. Wszystko, co ma postać myśli i daje się wyrazić słowami, jest jednostronne, jest połowiczne, brakuje mu całości, dopełnienia, jedności. [...] Ale sam świat, to, co jest wokół nas i w nas w środku, nigdy nie jest jednostronne.
Hermann Hesse


Jedynie to poezja, legendy i przypowieści, można przekazać wielostronnie,
Wielowątkowo pisząc ogólnie o uczuciach i czynach do nich prowadzących,
Ale za to trzeba czerpać jak ten koliber z ust natchnienie jako amritę Bogów!


Polecam!






Jeśli życie na Ziemi naprawdę jest podróżą wypełnioną nauką i rozwojem, a my wszyscy znaleźliśmy się tutaj, żeby przyswoić sobie różne lekcje i przeżyć różne doświadczenia od naszego wyższego ja, to jak możemy osądzać siebie lub innych? Skoro jesteś doskonały taki jaki jesteś, a ja uznaję ciebie za boga lub boginię, to nie mam prawa osądzać ani ciebie, ani ścieżki, którą podążasz. Gdybyśmy pragnęli być idealnymi istotami, nie przybylibyśmy tutaj i nie odziedziczyli ludzkiego ciała, które jest wrażliwe i kruche, ani serca, które jest skomplikowane i bezbronne. Nie przybylibyśmy w miejsce, gdzie możemy popełniać tak wielkie błędy. Jednak uczymy się tutaj właśnie dzięki naszym porażkom, które tak naprawdę, wcale nimi nie są. Dla duszy nie istnieje coś takiego jak błąd czy porażka - jedynie okazja do nauki.
Kiesha Crowther - Mała Babcia- Plemię Wielu Kolorów


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz