poniedziałek, 2 października 2017

Podświadomość

Zdjęcie użytkownika Krystyna Maciąg.

Podświadomość jest treścią ziemi jak i naszego ciała,
Wszystko jest połączone tak jak grzybnia z grzybami.

Nawet to co fruwa po niebie czy jak i my chodząc po ziemi,
Jest jedną siatką podświadomości ze sobą połączone na stałe.

Zdjęcie użytkownika Krystyna Maciąg.

Widzimy tylko to, co z grzybni ziemi wychodzi tu na zewnątrz,
Ale to nie oznacza, że nie jesteśmy połączeni ich srebrną nicią.

Teraz jednak musimy się obudzić ze snu rozdzielenia,
Powiedzieć do siebie samego uwalniam 'stare zapisy'!

Nie będą one rządziły moim życiem i tym na zewnątrz,
Przecież to ja mogę być sam sterem dla nich i okrętem.

Zdjęcie użytkownika Krystyna Maciąg.


Jakby w odpowiedzi na mój sen przyszedł przekaz Kryona,
Potwierdził to co sam chciałem zrobić z podświadomością.

Co ciekawe wcześniej to ja już dawniej wiedziałem jak to robią Kahuni,
Ale sobie nie uprzytamniałem, że kontakt z duszą można mieć przez nią.

Zdjęcie użytkownika Krystyna Maciąg.

Gdy jestem w przyjaźni z podświadomością, tym samym i z duchem,
Tylko wtedy duch może wejść we mnie tak jak w nowy kombinezon.

Teraz niech on to czyni i wszystko za mnie, a ja będę obserwatorem,
Będę chodził jak wyżej po całości materialnego i duchowego świata.

Zdjęcie użytkownika Krystyna Maciąg.

To podświadomość połączona z duchem tak nas może prowadzić,
Do nowego świata tworzonego wspólnie przez naszą trójcę bytu.

Zdjęcie użytkownika Krystyna Maciąg.

Dzięki niej scalającej w całość świętą trójcę Stworzenia,
Podświadomość grzybni ziemi staje się naszym domem.

Już tym czyszczonym światłem Słońca z Centralnego Słońca Galaktyki,
Aby nowo zdobytymi przez nas doświadczeniami go tu zagospodarować.


 Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

Teraz jeśli coś chcesz, to się dobrze zastanów, bo możesz być zasypany,
A więc uważaj czego pragniesz bo to się może zmaterializować tu zaraz.

Zdjęcie użytkownika Krystyna Maciąg.

No właśnie, gdy sercem poczujesz wybierając,
Będziesz miał pewność, że wybierasz duchem.

Spotykamy się wszyscy tutaj świadomość ego i podświadomość,
Pod nadzorem nadświadomości czuwającej nad tą trójcą świętą.


Ja dam tu prosty przykład rzeczywistości: ekranu i projektora, ale na ekranie nic nie zmienisz, 
Gdy masz projektor w sobie możesz wszystko, a Stwórca to obserwator przez nas wszystkiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz