wtorek, 17 października 2017

Metamorfoza

Zdjęcie użytkownika Simome Krause.

W podstawówce byłem na jednych z pierwszych kolonii,
Gdzie nie było podziału na wiek i dostałem taką inicjację.

Tak jak w filmie Ewa opowiada, ale nie od szamana, a od starszych kolegów,
Wynieśli mnie razem z łóżkiem do lasu na cmentarzyk żołnierzy radzieckich.
Tam przeżyłem sam całą noc i od tego czasu niczego się już w życiu nie bałem.
 Choć niewiele pamiętam, co do tamtej nocy, ale była to pewnego rodzaju inicjacja.
Podobna historia do tej i tak jak mi ją opowiadano, kiedy kopnąłem esesmana,
Oczywiście jako czterolatek, gdy chciał zabrać mojego przyjaciela wilka do sań.
 Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.
T
Teraz tak sobie myślę, że takich wypadkach utraty pamięci od uderzenia w głowę,
Następuje zmiana świadomości, a ty stajesz się już inny i odmieniony na zawsze.

Kiedyś już po latach mi powiedziano, że w ten sposób w ciągu jednego życia,
Można wcielać się wielokrotnie i podobno to teraz moje jest ostatnie z 13-tu.

My teraz nie zdajemy sobie z tego sprawy, ale dopiero wtedy, 
Gdy przykładowo matka zaczyna się nam przyglądać inaczej.
Nagle to ty objawiasz inne zainteresowania i itp. ale teraz to już wiem,
Kiedy to było, kiedy np miałem zawał, czy też zasłabłem po maturze.

 Dzieje się to na kilka sek i nawet tego nie zauważamy, ale inni tak,
Zaczynają się nam przyglądać, np. mówić o dorastaniu i dojrzałości.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Wszystko to tylko moje przypuszczenia i z moich doświadczeń życiowych.
Na potwierdzenie tego są przekazy innych i logika dająca nam do myślenia.

Życie tutaj w ograniczeniu widocznie jest cenne, a szczególnie w czasie transformacji,
Widać, że każdy z tamtej strony chce się tutaj dostać i choćby na chwilę doświadczenia.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.


Na pewno nie chodzi tylko o to, aby robić tutaj podobne na innych wrażenia,
Chodzi i metamorfozę siebie, a może i naszego ciała w czasie transformacji.

Nie po to tutaj przychodzimy, aby z tego świata uciekać,
Ograniczenie jakim jest np. prawo ciążenia jest wspaniałe.


Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Dlatego metamorfoza nas jako ducha jest teraz najważniejsza,
A ciała i technologii i nie powinna nas wyprzedzać zbyt wiele.

Idąc dalej, gdy nie mieliśmy świadomości istnienia wielu,
Żyliśmy wolniej i dłużej w czasie i krótko, ale intensywnie.

 Zdjęcie użytkownika Violetta Nasiorowska.


Podczas wojen i polowań mocno przeżywając to ale bez zmian,
Teraz od okresu industrializacji to coraz szybciej jakby w czasie.

Może jest to głównie za sprawą bitów informacji, więc przypuszczam,
Że to dlatego jest taki tutaj bum na wcielenia i stąd taka duża populacja.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Niestety technologia wyprzedza rozwój duchowy i zdrowy rozsądek,
Ale za to teraz coraz szybciej żyjemy i budzimy się jak z długiego snu.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Zakładając, że wchodzimy tutaj częścią świadomości do iluzji ekranu,
Jak np. do komputera, to nasz bliźniak zostaje w projektorze jego Jaźni.

A więc na ekranie 'rzeczywistości' postrzegania nie znajdziesz go w realu,
A tylko jego obraz w świadomości, bo nikt nie zdrapuje paprocha z ekranu.

Jak z ekranu filmu się nie da, a tylko z okularu projektora lub kliszy filmu, 
A więc jesteśmy faktycznie po tamtej stronie z ręką w w nierealnym obrazie.

Zdjęcie użytkownika Elen Elijah.

Może każdy z nas śniąc patrzy w bliźniaka kosmicznego oczy?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz