wtorek, 3 października 2017

Kurtyna

Zdjęcie użytkownika Dariusz Lutosławski.

Czy jak się spirala muszli czasu rozwinie wyskoczymy za kurtynę,
Może tak jak ze znanej nam teraz "rury" na popularnych basenach?

Myślę, że to byłoby ciekawsze niż wyskoczenie z całości programu,
Bo jak mi pokazano, to nie wskakujemy do basenu, a poza potencjał.

Wtedy okazuje się, że jesteś potencjałem i możesz zacząć od nowa,
Ale jak mnie uczono i mówi Agni Joga jesteśmy na początku drogi.

Zdjęcie użytkownika Dariusz Lutosławski.

Taka przerwa j.w. nie odpowiada moim wierzeniom,
A to z uwagi na przywiązanie do czasowego pojazdu.

Mam z tym problem bo się przywiązuję do samochodu,
Jak do ciała już niemłodego zdradzającego upływ czasu.

Ale też i wierzę, choć nie jestem kobietą, że za kurtyną czeka odpowiednik,
W wieku odpowiadającym mojej średniej nie tylko psychicznego komfortu.

Zdjęcie użytkownika Dariusz Lutosławski.

Będziemy za kurtyną nie tylko malowali życie, ale od razu je przeżywali,
Tak obiecuje Kryon, to że wchodzimy w erę natychmiastowych kreacji.

To tak jak świeżo upieczony kierowca po raz pierwszy siada,
A samochód czyta jego myśli i natychmiast jedzie gdzie chce.

Reszta ludzi co nie zdobyła tego prawa będzie tylko patrzeć,
Nie wierząc w to, że może mieć taką moc sprawczą do jazdy.

Zdjęcie użytkownika Ciemnanoc.pl.


Mark Henson - To zawsze jest nasz wybór / It is always our choice.


Każdego cząstka i moja jest w tym Joginie jak i w nas i we wszystkim,
Zanim uciekniesz z więzienia, musisz sobie uzmysłowić, czym ono jest.

To umysł cię więzi i nie na czyjeś życzenie,
Jak głoszą spiskowe teorie, ale ty sam w nim.


Zdjęcie użytkownika Dariusz Lutosławski. 

Właśnie na tym polega kurtyna i nie taka jak w teatrze,
Ale w umyśle, który sobie wmówił sam to rozdzielenie.

Im szerzej i uważniej patrzysz sercem i jako obserwator i ze środka,
Tym bardziej czujesz połączenie wszystkiego ze wszystkim i z tobą.

Zdjęcie użytkownika Dariusz Lutosławski.

Każdy jest sobą i zarazem wspólną galaktyką,
Trzeba sobie to jak najszybciej uświadomić... 

Każdego serce ma tu połączenie z galaktycznym centralnym słońcem,
Cały kosmos w sobie z galaktykami, a w nich ze słońcami i planetami.

To sieć taka sama jak tu na głowie Jogina,
Pokazuje jak na nasze myśli ma ona wpływ.

Wszystko jest ze wszystkim połączone świadomością,
A tam gdzie jej najwięcej skupimy to tam my jesteśmy.

Zdjęcie użytkownika Dariusz Lutosławski.

Praktycznie kurtyny nie ma, a jest tylko postrzeganie umysłu,
Nie wiem czy bym nie zwariował widząc teraz to wszystko.

Ale pamiętam jak to mnie pokazano - sam potencjał kosmosu,
Gdy miałem poczucie wolności i świadomość, że jestem nim.

Nie zwariowałem i miałem ten błysk świadomości,
Wcale mnie on nie przestraszył, a nawet zachwycił.

Zdjęcie użytkownika Dariusz Lutosławski.

Zaprojektowany dla więzienia umysłu,
Ale już nie dla obudzonej świadomości.

Gdy już wracasz z podróży Ziemia, wita cię brat kosmiczny,
Potem leczymy swoje rany i opowiadamy o sukcesach misji.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz