sobota, 23 września 2017

Świadome sny cd


Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Całość tego świadomego snu, jak i moje wcześniejsze stały się również jasne,
W konfrontacji z dawnymi doświadczeniami wtedy nie zrozumiałymi jeszcze.

Mam na myśli przypadek mojego powrotu samochodem z sanatorium.
 Tęsknotą za 4 letnim dzieckiem, gdy poprosiłem gorąco bym ją zobaczył.


Zdjęcie użytkownika Asya S Leszczynska.

Ale taką, jak ona będzie wyglądała przykładowo za 10 lat, 
Wtedy jak w odpowiedzi dostałem sygnał by się zatrzymać.

I to tuż za rondem, w Kłodzku i pozwolić wejść młodej osobie,
Jako zatrzymującej mnie bezceremonialnym machnięciem ręki.

 Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Kątem oka sam ją obserwowałem z zaciekawieniem, no bo okazała się dziewczyną,
W czapce z daszkiem głęboko na czole, po czym bez zażenowania wzięła mój notes.

 Brudnopis z początkowymi wierszami i zaczęła czytać. 
A za chwilę rzuciła kątem na mnie spojrzeniem mówiąc:

‘Ta Ania o której pan pisze to pańska córka, a wie pan, 
że jak ja się urodziłam to mój ojciec też miał 60 lat?’

 Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.
Po czym jak mnie odmurowało rozmawialiśmy jakiś czas o jej planach,
Takich na przyszłość i o moim zawodzie, bo radziła się jaki ma wybrać.

Po czym nagle bez uprzedzenia poprosiła mnie bym się zatrzymał i wysiadła bez słowa,
Bo gdy to zrobiłem to zastanawiałem się czy powinienem jej pozwolić wysiąść w lesie.

Gdy obejrzałem się z nią aby wrócić to jej już tam nie było.
Wtedy przypomniał mi się tamten fragment Agni Jogi od snu.

Co ciekawe po powrocie i po kilku latach na jednym z blogów społecznościowych,
Odezwała się moja znajoma i opowiedziała mi podobny sen, jako ten swój własny.



To tylko kwestia czasu, kiedy wszyscy będziemy mieli świadome sny, 
Wtedy to ty będziesz mnie inspirować, bo ja jestem na Twoim ekranie.
Podobnie jak ja na twoim mogę ci w czymś pomóc,
Bo każdy na swoim będzie musiał to już sam zrobić.

Tak należy rozumieć Jedność, bo te nasze bąble,
Tak się ze sobą mieszają i stykają w punktach.

W tych punktach, to my możemy sobie pomóc, gdyż nasze osobiste bąble,
I ekrany postrzegania się w zbiorowej świadomości przenikają nawzajem.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Na początku jak podejrzewam to każdy ma go czysty i sam go wypełnia,
A w jego głębi stworzyliśmy różne ciała w zależności od częstotliwości.

Ciało fizyczne jest jakby korzeniem drzewa ich wzrostu,
A my wspinamy się jak po drabinie do nich w górę i w dół.

Sąsiednie ciała pomagają sobie tak jak eteryczne fizycznemu podczas snu,
Razem wszyscy współpracują na najwyższym poziomie by sobie pomagać. 

Zdjęcie użytkownika Madzia Kajzer.
Więc patrz na niego kolorowo, jak i w snach
.
Zdjęcie użytkownika Narine Ohanyan.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz