środa, 27 września 2017

Przekazy

globalne=przebudzenie.jpg

Mini channelling Kryona z dnia 24 sierpnia 2017 roku 

https://www.youtube.com/watch?v=Fl0BsQ8HnIg


LIGHTWORKERS.jpg

Przekazy channelingowe powinny być bezbłędne,
Ale przechodzą przez mózg różnie przygotowany.

Dlatego tak myślę ci ludzie są wybierani przed urodzeniem,
Ale przez kogo i to jest zasadnicze pytanie teraz dla nas?

By był doskonały trzeba umysł ego ludzki wyłączyć,
A podpiąć się pod jego fizjologiczne funkcje ciała.

Klasycznym przykładem jest Geoffrey'a Hoppe jako Adamus Saint Germain,
Nie wyobrażam sobie aby ktoś z zaświatów wszedł od tak do mojej głowy.

kosmiczny-zegar.jpg

Chociaż odbierałem dla siebie i jakby do mnie kierowane od Marii B.,
Ale jak mówiła nie słyszała głosów w głowie i nie pisała automatycznie.

Podziwiam Geoffrey i jego zaufanie, ale po owocach ich poznacie,
Bardzo lubię przekazy Adamusa, bo są one z humorem i na bieżąco.

Tak jakby z drugiej strony był do nas podłączony, zbierał i przetwarzał,
Nasze pojęcia i myśli odbierał i po przeanalizowaniu dawał odpowiedzi.

Zdjęcie użytkownika Artur Rzany.

No tak i nie odrzucając jego sugestii nie brania udziału w seansach spirytystycznych,
Z uwagi na jej poziom zaściankowy i zaświatów bliskich ziemi i poziomu tych dusz.

Nie warto rozmawiać z tymi, co nie wiedzą więcej niż jak byli tu na ziemi,
Tym bardziej że są zagubieni i chcą od nas pomocy, której im nie udzielimy.

A więc przekaz przekazowi nierówny,
Jak wiedza ucznia różnych klas nauki.

Zdjęcie użytkownika Artur Rzany.

No więc tak, to dlatego to Maria nauczyła mnie cierpliwości,
Powiedziała, że będę jak ona odbierał metodą czuciowiedzy.

To najpewniejszy jak myślę kontakt wewnętrzny odbioru z Jaźni,
Bez oddawania w czyjeś ręce naszego ciała, podobnie jak wizje.

Tak jak obraz w tv powstaje z zapisu cyfrowego zera i jedynek,
Tak samo można dostać obrazy ruchome i nieruchome stamtąd.

Dostosowany umysł z zasobem wcześniejszej wiedzy pomoże pisać,
Jednak co fajnie te one przeze mnie są do mnie, a nie całej ludzkości.

Zdjęcie użytkownika Artur Rzany.

Tak więc wizje dawały mi odpowiedzi na dręczące mnie pytania,
A to mnie utwierdziło w kontakcie z kimś, kto czyta moje myśli.

Trenował mnie bardzo surowo i zaskakiwał odpowiedziami,
Jakby sprawdzał, czy jestem gotowy, jak np. nie zarozumiały.

Czy chodzi o poprawę bytu, czy też o rozwój świadomości,
Wszystko wtedy cudownie przychodzi jakby w odpowiedzi.

Zdjęcie użytkownika Artur Rzany.

Najtrudniej było oduczyć się wprowadzania własnych pomysłów z ego umysłu,
Jak i powstrzymania się od nadmiernego przyspieszenia rozwoju świadomości.

Choć nie bez powodu jeden z zawodów uczył mnie cierpliwości, a drugi pokory,
Był to najtrudniejszy okres czytania ekranu rzeczywistości z najwyższą uwagą.

Mistrz przychodzi, gdy już uczeń jest gotowy i zaczyna rozumieć,
Że życie to ciągłość zamierzonego celu i nie ma w nim przypadku.

Zdjęcie użytkownika Artur Rzany.

Dlatego niczego już nie żałuję i nie dlatego, że było łatwo,
Ale że się odkrywa pasję życia i jego celowość w kosmosie.

Zdjęcie użytkownika Artur Rzany.

Przestajesz być chciwy szanujesz naturę i drugiego człowieka,
Bo wiesz, że z podświadomości korzeni bierzemy się wszyscy.

Nikt rozsądny nie będzie podcinał gałęzi na której egzystuje,
Zaczniesz patrzeć na wszystko z troską i nadzieją odwrócenia.

Już wiesz, że kwantowo wystarczy się skupić,
Aby stworzyć coś jeszcze tutaj piękniejszego.

Zdjęcie użytkownika Artur Rzany.

Ale za to jest w niej cały potencjał twórczy.
Jak w prawdziwych przekazach wyklętych:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz