piątek, 8 września 2017

Boskość

Zdjęcie użytkownika ॐ Universe of Light ॐ.

Boskości możesz szukać na zewnątrz i tak, jak sugerują religie,
Albo w sercu, tak jak pokazuje obraz Jezusa wskazujący palcem.

Ale tak na prawdę to nie warto jej poza sobą szukać,
No bo jeśli to co obserwuję jest boskością to jest moje.

Zdjęcie użytkownika ॐ Universe of Light ॐ.

Jak tu widać to ja się bawię z samym sobą jakby grając w kompie,
Sam jestem stwórcą i stworzeniem w komputerze i odtwórcą roli.

Nie ma już innej opcji, nikt z zewnątrz mojej obserwacji nie stwarza,
Jeśli jest jakiś Stwórca mnie i mojej obserwacji, to oznacza co innego.

Zdjęcie użytkownika ॐ Universe of Light ॐ.

Tak samo z graczami w komputerze stwarzam ich swoją obserwacją,
Co innego jest obserwować z zewnątrz jako trzeci, a co innego w środku.

Nie będę też gadał tak jak dziad do obrazu z graczami obserwowanymi,
Których stworzył jako obraz mojego własnego mózgu, układ nerwowy.

Zdjęcie użytkownika ॐ Universe of Light ॐ.

Ale co dalej z tą boskością, którą sam wymyślił człowiek,
Na własne potrzeby przeżywania historii życia w kompie?

Wchodzisz do niego i co dalej, musisz zacząć jakąś rolę,
Adama i Ewy, Dr Jekyll i pan Hyde, Ing i Jang itp i itp.

Wielokrotność ról black and white i jak, w rozszczepionych kolorach tęczy,
Nie wiem co to oznacza, bo dzisiaj ją widziałem całą na firmamencie nieba.

Zdjęcie użytkownika ॐ Universe of Light ॐ.

W każdym punkcie obrazu komputera ja sam i w każdej Merkabie,
Rozbity na nieskończoność możliwości projekcji samego siebie.

Czy to jest bajka, bo dla mnie tak samo prawdziwa jak każda inna,
Przecież to cały świat który widzę jest projekcją mojej obserwacji.

Stąd już bliska droga do każdego pojęcia zła i dobra, czy boskości,
Jestem wszystkim co stworzyłem zmysłami postrzegania i innymi.

Jestem który jest we wszystkim co postrzegam na zewnątrz i wewnątrz ciała,
Kamerą, projektorem i ekranem, reżyserem, scenarzystą, aktorem i statystą.

Zdjęcie użytkownika ॐ Universe of Light ॐ.

Czy masz ochotę zagrać w grę zwaną Manifestacje?

"Kochany Wszechświecie,
Jestem otwarty/-ta na przyjęcie
OBFITOŚCI która napłynie
do mojego życia w ciągu 24 godzin
lub szybciej.

Z góry dziękuję.
Tak się stanie, tak już jest."

Tak właśnie rozumiem boskość naszej dziecięcej gry,
Choćby z tego powodu kochajmy wszystko tak jak leci.

Zdjęcie użytkownika ॐ Universe of Light ॐ.

'Pozostań w Centrum, a będziesz gotowy ruszyć w każdym kierunku.'

- Alan Watts

Myślę, że na tym polega boskość, gdy w stanie równowagi,
Przyjmiesz wszystkie swoje role z godnością czyli z miłością.

 Zdjęcie użytkownika ॐ Universe of Light ॐ.

Czy to nie cudowne, gdy czegoś zapragnę i pomyślę,
Jak teraz, kiedy piszę, natychmiast przychodzą obrazy.

 'JA JESTEM - dwa najpotężniejsze słowa 
gdyż to co wypowiadasz po nich kształtuje Twoją rzeczywistość'

 Zdjęcie użytkownika ॐ Universe of Light ॐ.
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz