poniedziałek, 25 września 2017

Sen

Zdjęcie użytkownika Asya S Leszczynska.

Chyba miałem ciekawy: byłem kimś którym się opiekowano,
Dawano mi łatwe polecenia i zadania tak jak małemu dziecku.

Aby miało zajęcia i stopniowo zaczynałem sobie uzmysławiać,
To kim teraz jestem i co jest związane z moim upośledzeniem.

Wtedy zamiast być jak przedtem szczęśliwy zaczynałem rozumieć,
Że jestem ograniczony i stałem się coraz bardziej tym zmartwiony.

Zdjęcie użytkownika Asya S Leszczynska.

Na chwilę przestałem być szczęśliwy, ale to szybko minęło,
Uświadomiłem sobie, że to ograniczenie dotyczy tylko ciała.

Ku zdumieniu innych zacząłem bez słowa ulepszać czynności,
A oni patrzyli na mnie z niedowierzaniem, ale szybko to minęło.

Zaczęli mnie traktować już mniej uprzejmie i z podejrzeniem,
Jakbym wcześniej swoją niesprawnością ich tu wykorzystywał.

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

,,Nieskończona boska moc zstępuje na Ziemię 
przez działanie każdego pojedynczego człowieka”.
- Mistrz Morya



Czyżby tak to miało wyglądać podczas snu i jak w moim śnie,
Może reprezentowałem to wejście w swoje ciało w innej wersji?

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

Może żyjemy realnie w jednym świecie, a też nadzorujemy we śnie inne,
Wchodząc od czasu do czasu i w ten sposób stymulując je do działania?

Dlatego wierzę, że moje sny mają mi coś do przekazania,
Po to bym sobie uprzytamniał własną rolę w tym świecie.

Ale jednocześnie i to, że mogę żyć samo-świadomie,
I to, że na tym życiu moja świadomość się nie kończy.


Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

Światło Boga w tobie
Wonny kwiecie
Światło Boga
Święte światło
Obudź się, oto ono!
Boskie światło w tobie
Boskie światło we wszystkim
(energia Matczynej miłości)
Boski kwiecie
Rozkwitaj kwiecie
Zobacz!
Święte światło!
- lemuryjska kołysanka


Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

Nawet facet do mnie podobny i patrzy w dal,
Jakby chciał z tego co widzi więcej rozumieć.

,,Tak naprawdę nie istnieją żadne pomyłki. 
Wszystko było i jest częścią ewolucji i urzeczywistnienia”.
- Adamus Saint-Germain ,,Koniec New Age"


Zdjęcie użytkownika Krystyna Maciąg.

http://tamar102.bloog.pl/id,363179694,title,Czlowiek-jako-istota-energetyczna-nowych-czasow,index.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz