sobota, 2 września 2017

Potencjał

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

"Podróż do wnętrza nie jest o odnajdywaniu światła 
ale o wchodzeniu w ciemność i zaprzyjaźnianiu się z nią. 
I jeśli pozostaniemy w niej wystarczająco długo, 
przybierze swoją własną jasność. 
I wszystko nam odsłoni."
 ~ Sue Monk Kidd


Mogę częściowo potwierdzić, bo po drugim zatrzymaniu akcji serca, 
Zobaczyłem czerń dookoła, a ja za to poczułem się jak jej potencjał.

Wszystko zniknęło z wszystkiego co jest i co było stworzone we mnie,
Za to uczucie rozpierającej wolności Gina z butelki 100 i 1 nocy bajek.

 Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.


Za krótko to trwało, abym cokolwiek bliżej zobaczył,
Tym bardziej, że miałem świadomość odłączenia oczu.

Widocznie taki restart następuje jak z płytą i od zera,
Byłem tym mile zaskoczony i całkowicie bez strachu.
 
 Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Nic nie słyszałem i nic nie widziałem z tego co to inni opowiadają,
Byłem tak w uczuciu wolności, jak na pace samochodu po maturze.

Rozpierało mnie od środka radość uwolnienia jak tego Gina,
Kilka sekund, a zapadło mi tak głęboko w pamięci wspomnień.

Pewnie takie kilka sek w bezczasie może wydawać się godziną,
Przeżywałem już kilka razy w zagrożeniach jazdy samochodem.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Czerń nie może być kolorowa, a i ja bez punktu odniesienia,
Miałem uczucie jakbym został przenicowany na drugą stronę.

Dziwne to było uczucie i nie do końca obce,
Jak bym wrócił do samego siebie po podróży.

Po pierwsze już nie bałem się wcześniej myśli o śmierci,
A teraz dostałem dodatkowe potwierdzenie jako jej braku.

Wiem, że jak uczeń jest gotów, wtedy Mistrz przychodzi,
A on mi pokazał zarazem początek jak i koniec mej drogi.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Zaczynam rozumieć, że gdybym coś zobaczył nie wracając do ciała,
To pewnie wróciłbym znów, ale już do nowego wcielenia rodząc się.

Zaraz po tym przyszedł i jak to niby przypadkiem przekaz o odchodzeniu,
W którym właśnie pokazana ciemność całkowitej czerni była początkiem.

Jak się domyślam wyjścia z Matriksu koła Samsary reinkarnacji,
Było też w przekazie ostrzeżenie, o nie pójściu za niczym i nikim.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Takie same konkluzje wynikają z podróży Alicji po krainie czarów,
By zostać w bezruchu na swojej drodze i się nigdzie nie zatrzymywać.

Wiem już z autopsji i dlatego piszę, bo jestem w przekonaniu,
Że dane mi to było przeżyć abym się mógł z innymi podzielić.

Ale przecież wiemy, że każdy ma inną drogę,
 A to co piszę to są tylko znaki do przemyślenia. 
 Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Często korzystam z tego obrazu i nie tylko jako Truman Show,
Ale jako drogę do wyjścia z Matriksa koła Samsary dla ducha.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz