sobota, 29 sierpnia 2015

Właśnie tak



Właśnie tak to widziałem i z takiej pozycji własne ciało,
Jak gałęzie i konary swojego życia pnia ciało w szpitalu.

Taki był mój efekt zatrzymania serca i jego echo w ciele fizycznym,
To takie uczucie jak w przyspieszony tryb wzrostu ziarna w koronę.

Czy to była taka moja świadomość własnego Ja?
Potężnej istoty zredukowanej jak duch w butelce.

 https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/3tags-prod/article/5537c0d80b77b/5537c0d81d4ee/original.gif

W każdej bajce jest taka ukryta o tym prawda,
Czy dżina w butelce i Alicji z Krainy Czarów.


Czyżby wiara w religie i ich hierarchię Bogów,
Były tą magiczną zaklętą kulą ograniczeń bytu?


Wypuśćmy sami świadomość naszego ducha tak jak ptaka,
Nie koniecznie tak, jak to u mnie za pomocą defibrylatora.

Wtedy zaczynają się cuda, bo zaczynamy przyciągać znajomych,
O tej samej częstotliwości rozwoju duchowego i wtedy zaczynamy,
Wspólnie dostrajać się do częstotliwości Gai podnosząc świadomość.

Właśnie tak a być, a nie przez ucieczkę od innych i od Gai,
Poszerzanie świadomości to poszerzanie serca na zewnątrz,
Bo tak naprawdę wszystko jest w nas cały ten kram cudów.

Właśnie tak:

https://33.media.tumblr.com/68b7fcee4d3589bc66a7aebffeae189c/tumblr_n1m1w7GFxu1s4ghnzo1_500.gif

Może to tak właśnie i to tak i jednocześnie,
Połączymy się razem z duchem jak we śnie.

Przecież codziennie to robimy podróżując po innych wersjach siebie,
Nie wiem co będzie, gdy się razem połączą z nami i zaczną figlować?

Prawdopodobnie zabawa dopiero zaczynać się tu rozkręcać,
Więc bądźmy dobrej myśli o wszystkich naszych aspektach.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz