niedziela, 23 sierpnia 2015

Podróż

 
   
Jeśli to w takim Kwiecie Życia znajdują się te nieskończone punkty,
I to takie jak on fraktale i pełne życia jak nasze, to w niego uwierzę 
Bo teraz wiem i rozpoznaję, że i w tym jakim jestem, żyję aktualnie.


https://www.youtube.com/watch?v=J-ZA1DAO_pM

Nie ma podróży w sensie linearnym pozornego czasu z punktu A do B,
To jak gdyby podróż rozszerzającego się kosmosu we mnie i punktowo.

Ja tu jestem punktem środka kuli rozszerzającej się w nieskończoność,
Ciało fizyczne znikając również tworzy zarodki przyszłych potencjałów.

mhmuniver

 http://thespiritscience.net/2015/08/16/understanding-the-fractal-youniverse-spoken-by-alan-watts/

To one we mnie jak w kosmosie mikrokosmosu tworzą niezliczone,
Słońca w galaktykach, w nich planety gotowe do odżycia za sprawą,
Jedynie niesionej przeze mnie świadomości ich potencjału tam bycia,

Tam gdzie ja kieruję potencjał uwagi, tam one ożywiają,
Jak za sprawą różdżki i mnie jako magika tego skupienia.

Czy aby nie to ja sam teraz zredukowany do jednych z nich,
Żyję i piszę i zastanawiam się nad tajemnicą swojego bycia?



Pewnie te trzy punkty trzeba połączyć w całość,
By potem zacząć tak w każdym po trzy następne.

Wtedy to już zaczynamy poszerzać Świadomość i w nieskończoność,
Od naszego punktu środka serca spiralnie fraktalami i na "zewnątrz",
Pozornie na zewnątrz, bo sami już wiemy, że w całości Świadomości.



A na każdym poziomie jesteś nim ty, bo to twoje spojrzenie Stworzenie ożywia.
On jako całość, a ty w nim jako rozproszona cząstka jego bytu we mnie samym.

Czy jest czy go niema poza tobą odpowiada Adamus w 10 i 11 Shoud'e:

http://tamar102.bloog.pl/id,351053552,title,MATERIALY-KARMAZYNOWEGO-KREGU,index.html




Nagle uświadomiłem sobie, że jestem na wycieczce,
Na której zapomniałem skąd ja jestem i kim jestem.

Nie muszę niczego szukać dochodzić, wystarczy przyzwolić,
Nie jestem za nic odpowiedzialny i za to co się wokół dzieje.

Ale wtedy o czym będę pisał?

https://www.facebook.com/397510800308630/videos/964689920257379/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz