piątek, 14 sierpnia 2015

Posłannictwo



Posłannictwo to piękna myśl i jedna z pierwszych,
Tworzących wokół tego religie i ich pośredników.

My sami nie dla Boga tworzymy ten świat jeśli On nam go stworzył,
Powołanie, to wewnętrzny zryw do poznania siebie i rzeczywistości.

Każde teraz inne myślenie odsuwa nas od Boga w sobie samym,
A w to miejsce tej niszy wchodzi rzekomy Jego pośrednik duszy,
To taki doradca finansowy, co chce abyś włożył w coś pieniądze,
By móc samemu z nich korzystać nie musząc samemu pracować.

A czy bajka o Pinokiu, nie ma tego podłoża sedna pośrednictwa,
Podobnie rozprawa pomiędzy wójtem, a plebanem Mikołaja Reja?



Pamiętam jak to na większości obrazów Jezusa,
Jego palec wskazywał na serce gorące miłością,
Teraz kapłan trzyma w ręku krzyż i błogosławi,
A szczególnie tych co rzucają pieniądze na tace..



Więc już nie musisz dawać tego hołdu cudzym bożkom,
Zgodnie z jednym podstawowym z dziesięciu przykazań.

https://www.youtube.com/watch?v=Ac1DpIojeQY&feature=youtu.be

Nie będę się powtarzał za słuchaczem radia, sami posłuchajcie...

Ale to są tylko wymysły ludzkiego ego umysłu,
Tak na prawdę Jestem Ja i to wszystko we mnie,
Jako mojego obrazu odbicie, wewnętrznych myśli.

Ja i wszystkie ludzkie postacie innych, tu stworzonych przeze mnie,
Dla lepszego zrozumienia świata w którym żyjemy Ja i one we mnie,
Jako małe projektory mojego wnętrza projektujące najskrytsze myśli..

Więc nie można być od siebie samego oddzielonym ekranem,
Ekran to lustro w którym odbija się zawartość mojego wnętrza.



W posłannictwie to właśnie o ten jeden błysk chodzi,
Gdy błyśnie wewnątrz to i na zewnątrz i też odwrotnie,
Z takich błysków odbijanych w dwóch wklęsłych lustrach,
Tworzy się cały świat na ekranie zewnętrznej rzeczywistości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz