wtorek, 5 maja 2015

Świadomość duszy



Żaden zewnętrzny wpływ nie do mnie już dostępu,
Podobnie i władzy nad moim życiem i wyborami,
Nikt nie będzie mi dyktował jak żyć i co mam robić.

W mojej głębi odnajduję sens własnego istnienia,
Nieskończone ja zanurzone w ciszy Istnienia życia.



Świat wewnętrzny nie musi być też materialnie określony,
Może stanowić mozaikę myśli i uczuć z nimi związanymi,
Coś w rodzaju dziecięcego kalejdoskopu naszych marzeń.

Podejrzewam że nasz z takich symboli się wywodzi,
Pierwszy Sumeryjski język, czy Egipskie hipogryfy.

Przypominał mi wieloznaczność możliwości znaczeń jak - chiński,
Nasza współczesna mowa jest konkretna i jednoznaczna w wyrazie,
Coraz mniej porównań i idiomów, a ją wypiera urzędnicza i slangi.

Nie da się opisać przeczucia jako takiego uczucia i opisać szczegółowo,
Więc i ja staram się nie pisać konkretnie, a obrazowo i nie tylko z uwagi,
Na nieokreśloność jednostkowej podzielonej prawdy ale i jej kwantowość,
Zmian w iluzji, jak powierzchni jeziora w szkwale wietrznej burzy umysłów.



Świadomość duszy nie jest powyższą przetchlinką rośliny bytu,
Jest tym co przez nią przepływa i ją ożywia w transformacji życia,
Nie ma nic stałego, wszystko jest zastygłą świadomością na chwilkę.

Często widzę takie obrazy tuż pod powiekami,
Głównie wtedy, gdy pod Słońce i tak kolorowe:



http://tylkonauka.pl/wiadomosc/nowa-teoria-kwantowa-moze-wyjasniac-uplyw-czasu


Należy narodzić świadomość naszego umysłu na tor duszy,
To nie jest tak, jak mówią religie, że jest ona w naszym ciele,
To nasze ciało jest w nas, jako świadomej siebie duszy Jaźni.

To wielki przekręt, aby się z ciałem utożsamiać i na nim zarabiać,
Prawdziwy człowiek z otwartą duszą patrzy na siebie, jak na kwiat,
Który przed nim na łące rodzi się kwitnie i umiera jak ciało wiele razy.

Nie ma śmierci kwiatu owocującego, jak i naszego ciała,
Jest jedynie tym wspaniałym kombinezonem na zewnątrz.

Nie dajmy się nadzorcom religijnym i ich bogom twórcom,
Dalej prowadzić na energetyczną rzeź naszej energii emocji.

http://tamar102.bloog.pl/id,347898425,title,Atlantyda,index.html

Upadek jakiegokolwiek zła od nas zależy!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz