środa, 20 maja 2015

Rozsądek


Rozsądek prowadzi nas tą z najbezpieczniejszych ścieżek,
Po niej stąpamy jak linoskoczek po linie i nad przepaścią,
Oceny, przeszłość, myślenie i czas, zakłócają równowagę.


Rozsądek nakazuje nie podcinać gałąź na której jesteśmy...





Zrób ze swego życia taką żywą sztukę,
Nie teatr lalek i wedle wskazań innych,
Jak poczwarka, co krytykowała motylka,
Do czasu kiedy sama nie zaczęła fruwać.


 

http://tamar102.bloog.pl/id,348702497,title,Odzyskiwanie-utraconych-fragmentow-duszy,index.html

To bardzo interesujące poglądy na rozdrobnienie duszy,
Zapewne w czasie ułamka przesunięte oraz równolegle,
Przypomina mnie to moją podróż po nich jak w szpitalu,
Więc na dobrą sprawą nie znaczenia czy w dół, czy w górę,
Przecież to w centralnym naszym polu przestrzeni działania.

Znów to przypomina mi to rozedrgany kamerton,
Ale aby go wyciszyć, trzeba rozjaśnić jego aspekty,
Zaakceptować uwagą całą paletę naszych lustra odbić,
Bo to one przejawiają się jako ci inni, kochani i wrodzy.

Jeśli wszystko jest mną jako obserwatora i sprawcę,
To tylko ja mogę je zmienić swoim postrzeganiem..

Zdrowy rozsądek podpowiada mi że w iluzji,
Wszystko jest możliwe co sam sobie wymyślę.



To właśnie tak wszystko to co mnie spotkało,
Wynikło z ćwiczeń Prana Jogi przez wiele lat.

Poszerzanie świadomości oddechem daje przestrzeń,
Zapewne w niej tworzą się równoległe nasze aspekty,
Często śnię je nad ranem i rozwiązuję zwykłą akceptacją.

Pewnie nowe rozwiązanie konglomeracją łączy i uzdrawia energią,
Nie lubię historii pisanej przez zwycięzców więc tak je rozjaśniam.

Gdy widzisz małość takich uczuć jak; gniew i strach,
Właśnie je rozświetlasz tak przy zabiegu i jak regresji,
Zawsze tak podchodziłem do ludzi, gdy ich dotykałem.

Rozsądek nakazuje zwykłą świadomość tu działania, nie magię,
Taką aurę magii kreują manipulatorzy i chwilowi zarobkiewicze,
Lecząc własną energią, a nie ze Źródła, zbierają aspekty cudze.
Biorąc brudne pieniądze nieświadomie zabrudzają własne pole.



To jedyna metoda by oddychaniem je oczyszczać niezależnie, czy cudze, czy swoje,
Zawsze należy pamiętać, że wszystko to jest nasze, co przychodzi do uzdrowienia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz