czwartek, 28 maja 2015

Anna B.



Dziękuję Ci, Matko, za Twoje mocne, łagodne ramiona, które tulą mnie, gdy lękam się Nieznanego.
Dziękuję Ci za to, że jesteś Łonem, które mnie zrodziło,                                                                           Domem, który mnie chroni i Chlebem, który mnie odżywia...
Kłaniam Ci się nisko i przytulam swoje serce do Twojego ogromnego, gorącego serca, które nas wszystkich ukochało... 


To był ostatni wpis Anny na swoim blogu.



Nie znałem Jej tu osobiście,
A jak bym znał od urodzenia

My jeszcze jesteśmy na łące,
A Ty już kwiatem na drzewie,
Korony nieskończonego życia.


"Wszechświat jest najbezpieczniejszym miejscem,
 kiedy uświadomisz sobie, że jesteś częścią w Jedności ze Źródłem."

Anna B. była  numerologiem jak ta 9 w filmie: https://youtu.be/mSPBt1KOL2Q

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz