czwartek, 2 października 2014

Słońce

Ostatnio mamy wiele wybuchów na Słońcu :)
 
Ostatnio mieliśmy wiele wybuchów na Słońcu,
Czy to te co zwykle co jedenaście lat cyklicznie,
Czy coś się dzieje dodatkowo i ma związek z halo?
Na pewno wszystko ma związek z naszym słońcem,
Jest on naszym posłańcem w nieskończoność podróży,
Jest ojcem i matką, gają i wszystkim co jest i generatorem.

Kto to wie, ale logika obserwacji podpowiada, że nasze Słońce,
Jak wszystkie pozostałe gwiazdy są zasilane przez to Centralne,
A ono i inne galaktyki przez niego są zasilane przez Super Słońce,
 itd. itd....
 
 
Czy to ten vortex, jako kosmiczny wir nas wkręca,
Jak za sprawą magnesu pole magnetyczne w ruchu,
Determinując życie w takiej formie ślimaka spirali?

Jeżeli z nim się coś dzieje to i również też z nami,
Podobnie jak z samobójstwami w pełni Księżyca,
Podobnie jak ta miłość pociągu do płci przeciwnej:

MÓJ ZWIĄZEK
TO NIE JEST UMOWA PÓŁ NA PÓŁ, LECZ UMOWA NA STO PROCENT
Jeśli narzekamy, że partner czegoś nam nie daje, jest to coś, co sa­mi powinniśmy ofiarować. Jeśli damy połowę i czekamy, aż on da połowę, to możemy jeszcze długo czekać. Jeśli dajemy z siebie tyl­ko połowę, wydaje nam się, że partner nie daje nic. Kiedy podej­miemy decyzję, że chcemy dać z siebie wszystko, na sto procent, związek zacznie się rozwijać. Jeśli dajemy w pełni, nasz partner również zacznie dawać to, co ma nam dać. Każda sfera naszego ży­cia, w której nie odnosimy sukcesów, to sfera, w której nie dajemy z siebie wszystkiego.
Chuck Spezzano     „Miłość nie rani"





Czy on prześwietli nasze czyny i też złe myśli rozświetli?
Myślę, że to ta nadzieja na przyszłość naszego królestwa,
Już otwiera nasze wglądy, pobudza szyszynkę i widzenie,
Naturalne jasnosłyszenie, jasnowidzenie i czuciowiedzę..

Jaki będzie miał wpływ na Słońce czy taki jak na Alcyone?

Alcyon (star).jpg

To najsilniejsza gwiazda Plejad teraz znajduje się w samym centrum,
 
Alkione (eta Tauri, η Tau) – gwiazda wielokrotna w gwiazdozbiorze Byka.
Jest najjaśniejszą gwiazdą spośród Plejad.
Alkione jest oddalona o około 440 lat świetlnych od Ziemi.
Nazwa gwiazdy pochodzi od Alkione, która była jedną z Plejad w mitologii greckiej.




Alkione A wypromieniowuje około 1400 razy więcej energii od Słońca,
temperatura powierzchni gwiazdy wynosi 13 000 K.
Duża prędkość rotacji wynosząca 215 km/s spowodowała
stworzenie dysku gazowego wokół równika gwiazdy.

No właśnie, Alkione i ma takie samo gazowe 'halo',
 Jak mamy teraz wokół wszystkich emiterów światła,
To nie jest normalny zbieg okoliczności i przypadek.

Nie jestem fizykiem, ale oni trzymają się też objawów,
Tak pewnie jak i w medycynie bezpieczniej i w nauce.

Ja zawsze próbowałem dojść do przyczyny i podziwiałem mechaników,
Jak dochodzili w naprawie samochodów i sprzętu, do przyczyn awarii...
Nie trzymając się raz postawionych teorii rozpaczliwie stan powielając,
Wszystko jest w ruchu, nawet zmienne współczynników, więc się zmienia.

To moja jedyna prawda: 'co dziś się sprawdza, jutro już nie musi'!
 
To moje motto na jednym z dyskusyjnych blogów:
"Absolutnie nic nie jest tym, czym wydaje się być,
ponieważ prawdziwa natura rzeczy pozostaje
głęboko ukryta pod pozorami rzeczywistości."
 
 Nie od dziś wiadomo, że Norwegia to piękny kraj! Poniżej dowód :D
Plaża Høyvika na Andøya, Vesterålen w Norwegii.
fot. Stian Klo

Właśnie taka plaża mi się marzy tak jak z mojego dawnego snu.
Sądzę, że to Alceone zmieni nasz świat na jeszcze piękniejszy,
Pewnie będzie świecił jako drugie Słońce centralne Galaktyki?

Tego nie wiem, nie jestem astronomem, choć o tym marzyłem,
Nie wiem, dlaczego się nie dostałem na astronomię, a na A.M.
Teraz wiem, że przed świadomością stwórcy, to działa matriks,
To z niego musimy jak feniks wyrastać i stać się tu suwerennym.

Ale jako astronom pewnie byłbym zamknięty w sobie jak i w niebie,
Nic nie skłania nas do zaglądania w przeciwnym kierunku do wnętrza.
Z drugiej strony nie wierzę, aby nie myśleli o Stwórcy patrząc w niebo.




Zdjęcia te nie oddają głębi ostrości, jak w filmie w 3D,
Nie mniej polecam każdemu wieczorny spacer z psem,
Każda lampa pokazuje inny kolor i wszystkie rozbłyski,
Smugi biegnące od środka na zewnątrz w kształcie kuli.

Jak to:

Alcyon (star).jpg

i to razem:


Zdjęcie użytkownika Krystyna Kerger.

1 komentarz: