poniedziałek, 27 października 2014

Oczekiwanie

13 Places With Impressive Beauty In Autumn

Submit your Artwork and join our artists @ www.artpeople.net
 
 
 
Tak jak na tym wodospadzie nowa energia wlewa się tu kaskadami,
Dopóki będziesz pod parasolem ego, czy tych własnych przywiązań,
Wtedy spływa niewidzialnie, jak po płaszczu z foli nic nie wsiąkając.
 
 
 
Dla mnie jest to po prostu boska energia, co tak przepływa,
Przez cały czas, tak, jak pod wodospadem miłości Stwórcy,
Gdy ją kochamy z miłością, na ten świat przepływa, a gdy nie,
To jak po folii spływa, tym brudnym rynsztokiem ocen o innych.
 
 
 
Ta energia to wtedy w nas wsiąka, gdy mamy serce i uwagę w 'tu i teraz',
Nie ma co oczekiwać na kogoś i kiedyś, trzeba tą energią lampy oświecić!
 
Kto to wie, czy nie tego szukała u mnie pszczółka zapylaczka,
Siadając czy na nosie, czole i palcu, coś tam szukając namiętnie,
Nawet nie zraziła ją moja powrotna droga na rowerze z lasu .....
Wiem, to odpowiedź dla wewnętrznego sceptyka: szukała ciepła. 
 
Zdjęcie użytkownika Mariusz Pieczykolan.

“Wyobraź sobie przez chwilę,
że nie jesteś zamknięty w pojedynczej definicji siebie.
Wyobraź sobie przez chwilę,
że już nie jesteś dłużej w tym wielkim konflikcie z samym sobą,
ale jesteś wolny, żeby działać żeby stosować świadomość do wszystkiego.”
  Adamus

To taka sytuacja ciszy na powierzchni jeziora,
Ślizgam się i po coraz grubszej i w miarę życia,
Jest ona iluzją naszego umysłu i jak na co dzień,
Gdy się mniej angażujesz zaczyna się rozpływać,
Wtedy ze świata liniowego zapadasz się w 'NIM'!
Coraz głębiej pod iluzji powierzchnię wody, tonąc.

Tonąc wychodzisz z iluzji ego do siebie samego Jam Jest!

Przed chwilą Słońce wkroczyło do Skorpiona a już dzisiaj w nocy pochłonie je Ciemność ;) ! Podczas Nowiu w Skorpionie spotka się z Księżycem tak blisko, że dojdzie do całkowitego zaćmienia, niestety niewidocznego u nas. To magiczny czas połączenia przeciwieństw, a jednocześnie chwila kiedy Ziemia na chwilę znika z oczu Słońcu. To tak jakby na krótką chwilę wyłączyć wtyczkę i zrobić restart systemu, by za chwilę odrodzić się mocniejszym. Zdjęcie jest autentyczne (autor: Eugen Kamenew) i przedstawia obrączkowe zaćmienie Słońca sprzed roku, również w Skorpionie :)  Pięknie ukazuje to o co w tym czasie chodzi i jak ciemność może stać się źródłem wewnętrznej mocy :) Życzę Wam owocnych poszukiwań w Ciemności i jak zwykle zapraszam na Medytację Księżycową w godzinie Nowiu/Zaćmienia - czyli o 23:57. 

Więcej o Medytacji dowiecie się tutaj: https://www.facebook.com/events/653262968048875/

A jeżeli przegapiliście tekst o Nowiu w Skorpionie to znajdziecie go tutaj: https://www.facebook.com/astrologiapelni/photos/a.475962219111697.98621.301784673196120/784941794880403/?type=1&theater

http://tamar102.bloog.pl/id,344121817,title,MATERIALY-KARMAZYNOWEGO-KREGU,index.html

Oczekiwanie jest też pewną formą akceptacji,
Wyrażania zgody na to, co się dzieje tu wokół,
Dzięki temu tonę w jeziorze swej świadomości,
Wracam tak do siebie jak na koniec filmu w kinie.

https://www.facebook.com/video.php?v=835373029816450&fref=nf

Gdy znowu wracam do niego wciągnięty akcją na ekranie,
Tracę świadomość tego, że jestem obserwatorem projekcji,
Akcja mnie wchłania jak nasze dziecko w grę komputerową,
Staję się znów więźniem iluzji własnego jednostkowego umysłu.

http://vimeo.com/26007576

Nie wiem czy nie oczekiwanie nie zatrzymuje nas w miejscu,
Ale zawsze warto się zatrzymać, aby nową linią czasu ruszyć.


 
Leonard Cohen - Did I Ever Love You
Czy kiedykolwiek Cię kochałem?
Czy potrzebowałem?
Czy o Ciebie walczyłem? ...
Czy kiedykolwiek pragnąłem?
Czy Cię zostawiłem?
Czy byłem w stanie?
Czy wciąż się pochylamy
Nad tym stołem starym?

http://youtu.be/uSuCWq0ruuk


Czy warto oczekiwać, czy też wyjść miłości jakby na przeciw?
Przecież sekret nauczył nas nie oczekiwania, ale przyciągania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz