środa, 29 października 2014

Sekret

 
 
Jedna z najpiękniejszych bajek, to ta o rybaku i tej złotej rybce,
Podobnie o Sindbad'e porównując życie z żeglarzem i Dżinem,
To największa tajemnica życia, ten brak życzeń w strachu bycia.
Czy to Dżin, czy złota rybka, to nasz duch z Księgi Życzeń Życia
 
Tam sami jesteśmy, gdzie nasze myśli i marzenia, to przyciąganie.
To co myślisz, to co czujesz z radością i pewnością, to przyciągasz.
To co myślisz, to co czujesz ze złością i pewnością, też przyciągasz!
 
Księga życzeń, ale nie ta zażaleń, to największy sekret.
Człowiek staje się tym, w życiu, o czym aktualnie myśli.
 
 
Energia płynie tam, gdzie skupiamy swoją uwagę,
Nie musimy niczego zbawiać i podobnie nikogo,
Wystarczy w ciszy spokoju skupiać się na sobie,
Dać się ponieść życia prądowi z zaufaniem, płynąć.
 
 
 
Pozwól dziać się temu co się dzieje, nie machaj rękami,
Jak w locie skoku spadochronowego to nie będzie rzucać,
Nie będziesz koziołkować, czy też spadać na głowę i pupę,
Wszystko jest dobre w Stworzeniu, a chaos masz w głowie.

Ale wszystko rodzi się z chaosu, gdy zwracamy uwagę,
Więc róbmy to, ale nie oceniając wcześniej jak i później.
 
 Na tym polega sekret naszego życia w świetle przyciągania,
Gdy się zdystansujemy, to jak gdyby się zatrzymał koń w ruchu,
Czekając na nasz bodziec w dalszej podróży jako ego swego Pana.



http://www.tvn24.pl/ciekawostki-michalki,5/badzcie-ciekawi-ja-wiem-ze-zawsze-bede-stephen-hawking-debiutuje-na-facebooku,481675.html


Jego przykład jest na tyle frapujący, że w tym świetle przyciągania,
W naszym pojęciu brzmi to tak skrajnie, jak ból nie do wytrzymania,
Ale patrząc z jego strony i staram się zrozumieć sekret z podziwem.

Jego sytuacja przypomina akt wycofania się z życia Saint Germain'a,
Kiedy przez tysiąc lat był więźniem umysłu zamkniętego w krysztale.
On też zrozumiał sekret dopiero po takim czasie i stał się wtedy wolnym.

Anioł tylko się spojrzał uśmiechnął się tajemniczo... 
Wybrałam wolność na Ziemi,nad Nieba wygodę zwodniczą 
Tu- jestem 
Tu czuję naprawdę 
Tu kocham i nienawidzę... 
Być, 
Ufać, 
Wierzyć i kochać niczego tu się nie wstydzę 
Więc pozwól mi życ tak jak to sobie wybrałam 
Mogłam wciąż w niebie być,ale tego nie chciałam 
Wybrałam dotyk nad pustkę, 
Wybrałam smutek i cierpienie 
Wybrałam los sobie ludzki na inny go nie zamienię...
Ps:
Doświadczasz  siebie i mnie, czasami ranisz i sama się okaleczasz .
raz cię nie cierpię . po to aby później zatracać się w tobie ..
żyj cnotliwa rozpustnico ,jest   w tobie więcej rozwiązłości niż cnoty..

jasny-czarny aniele ,kochaj i zatracaj się ,aby pogrążyć się w namiętności popiele..TP



Bóg mówi do Ciebie aby towarzyszyło Ci przez ten Dzień:

Szanuj siebie w moim Imieniu
w imieniu Wszechmocnej Miłości
Honoruj siebie, tak jak Ja to czynię!
Rozpieszczaj się tak jak Ja bym to uczynił,
gdybym był przy Tobie w ludzkiej postaci.
Opiekuj się sobą w moim Imieniu.

Ja działam za pośrednictwem Twoich rąk
jeśli mi na to pozwolisz.
Ja przemawiam przez Twoje usta
jeśli się do mnie dostroisz.
Ja działam przez Twoje Ciało,
jeśli Ty czujesz swoje Serce
- albowiem tam Ja Jestem.

Ja żyję w Tobie.
Ja żyję z Tobą.
Ja żyję poprzez Ciebie.
Moja Miłość płynie przez Twoje Serce,
przez Twoje usta, przez Twoje ręce
- i ona nigdy się nie kończy!


BÓG
 
Marina Kaiser

Love You All ... <3

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz