piątek, 24 października 2014

Anioły

 
Jestem Aniołem rozsiewającym Światło

Dzielę się nim z każdym, kto jest otwarty na jego przyjęcie. Ze swej energetycznej Istoty wysyłam w świat promyki Światła i radości, a one wypływając ze mnie rozświetlają wszystko wokół. Moja radosna energia sprawia, że życie staje się piękniejsze i radość pęcznieje w sercu. Pęcznieje tak długo, aż w końcu wybucha i zaraża radością kolejne Istoty. Tak działam.
 
Popatrz w lustro, a zobaczysz Anioła, bo tak na prawdę nie ma innych,
My tutaj, oni tam, to jesteśmy ci sami i nie ma nic poza nami samymi.
 
"Namalowałam ten obraz rok temu..
(kurcze dokładnie rok temu, co do dnia !),
ale dopiero teraz staje się on dla mnie bardzo wymowny...
 Dopiero teraz moja świadomość jest gotowa przyjąć
i poczuć, że tak jak na tym obrazie, każdy z nas jest Źródłem,
 jest w centrum, połączony jednocześnie ze wszystkimi
 i ze wszystkim co istnieje tu na Ziemi i w całym Wszechświecie.
Nie jesteśmy ani lepsi ani gorsi od Aniołów, tzw. "ciemnych",
 Reptylian, czy Mistrzów Wzniesionych. Jesteśmy nimi a oni są nami,
stanowimy JEDNOŚĆ zawsze i wszędzie.
 Im szybciej sobie to uświadomimy tym lepiej dla nas
i dla naszej przyszłości..."
  • Napisała niedawno koleżanka Ania na facebook'owej osi naszych spotkań,
  • Więc grzecznie zapytałem, jak anioł, Anioła, czy pozwoli się wykorzystać,
  • Ku mojemu zaskoczeniu zgodziła się radośnie i chętnie, jako wena płonąć.
 
 
Skromnie uwydatniła zalety anielskiego ciała,
A sama jakoż Anioł spadła mi na wyobraźnię,
Więc muszę uważać by nie przekroczyć smaku,
Nie ważne, dobrego czy złego, będą smakować,
Na pewno jednako, ale nie tak samo jak zawsze.
/bo ze mną/
 
Gdyby to mężczyźni wiedzieli, że każda kobieta jest aniołem,
Niezależnie czy ta młoda, stara, piękna, głupia czy teściowa,
Nie byłoby też walk i starć między nami, a na pewno nudnie,
A ja je zawsze wszystkie kochałem, jak umiałem i tak jak leci!

KOBIECOŚĆ
w zachwycie mądrością
swego przeznaczenia
powraca
na ścieżki proste
w gaju świętym
Duch zamieszkał Istności
by oblubienicy swej
sercu wszechświata
dar nieść 
życia
łono wszechrzeczy
w kobiecości 
otwiera się
zasiew
dokonany
w tajemnicy życia
kobieta
ŻYCIE NARADZA.

Elen Elijah Niosąca Wiatr 
www.epokaserca.pl

Ale żeby połączyć się fizycznie i posmakować pożądania,
Trzeba się wcielić w ciało i szukać kosmicznego bliźniaka,
Bo tylko z nim chodzi, o to, co chodzi i będzie smakować,
Wszyscy inni po drodze, to tylko takie atrapy-surogaty jego.

Na tym właśnie polega smak życia cielesnego,
Każdy co innego innym podpowiada i sam robi,
Jeden lata, jak z pełnym pęcherzem do i każdego,
Inny wierząc w zbawienie, tu czeka na tą jedyną,
Jedno jest sprawiedliwe, to, to, że szansa 1 do mld,
Jest tak nieprawdopodobna, że trwa to eony czasu.

Nie ma dzis sily pisac,ale slysze od paru dni zeby napisac Wam o bezrobotnych aniolach.I prosze o to Lorna Byrne wlasnie pisze haha:,,
Kiedy szłam przez lotnisko w poniedziałek oglądałem bezrobotnego anioła spacerujacego obok kobiety pomagajacego jej nosić torbę. Zapytałem anioła, czy kobieta wiedziała, że on jej pomaga, anioł potrząsnął głowa.
Widzę tak wielu z nich, że zawsze mówię, że są miliony bezrobotnych aniołów. Te anioły są białe, a wszystkie wyglądają dość podobnie, choć jeśli przyjrzeć się bliżej widzę różnice z jednego do drugiego. Bezrobotni aniołowie są bardzo delikatne i pełne miłości, więc nie bój się prosić o pomoc w błahych codziennych zadaniach w swoim życiu. Kochają być zatrudniani i być w stanie pomóc. Wszystko co musisz zrobić, to zwrócić się do anioła stróża, aby pozwolił bezrobotnym aniołom Ci pomóc i to zrobi.
Anioły są darem od Boga - więc dlaczego nie korzystać z tego daru. I pamiętaj, tam jest mnóstwo z nich. Kiedy prosisz o pomoc bezrobotnego anioła nie bierzesz go od kogoś innego - istnieje ich duzo by pomagać wszystkim wokół.
FB -Przyślij mi swojego Anioła

Więc bawmy się dobrze, bo to nie ma znaczenia, kto z kim i kiedy,
Bo ten prawdziwy bliźniak kosmiczny jest na ogół tu nie wcielony,
Czuwa nad nami w innym wymiarze, jako Anioł Stróż lub Mistrz!

Jak w tym filmie, gdy czasami trafiamy na bliźniaka,
Wtedy schodzi i rodzi się geniusz: 'Cudowne dziecko':

http://www.cda.pl/video/926535f/Cudowne-dziecko-online-2007-Lektor-PL-HD

Koniec takiej przemocy:

WYSTARCZY TEGO!

http://obrazyintuicyjne.wordpress.com/informacje/

Anioły są wśród nas i na facebook'u, tak jak Ania.

ŻYJ Z CAŁYCH SIŁ I UŚMIECHAJ SIĘ DO LUDZI CUDOWNOŚCI ~ ~ ~ SAMA RADOŚĆ ~ :D :D :D

 


1 komentarz: