niedziela, 30 listopada 2014

Potencjał

 
Wszyscy mamy duchowe DNA, to znaczy mądrość wewnętrzną, która przekazuje komunikaty na temat drogi życiowej. Te komunikaty to sygnały lub wskazówki z wewnętrznego źródła intuicji, które prowadzą do autentycznego życia. Komunikaty przypominają oświetlone kamienie na drodze, które wskazują jakie działania powinieneś podjąć, zęby kontynuować proces rozwoju. Błyskają i rozbrzmiewają w najskrytszym umyśle, wskazując kierunek i dając zalecenia oraz udzielając wszelkich niezbędnych odpowiedzi.
Te skuteczne rady są zawsze dostępne. Przybierają różnorodne formy. Czasem mają postać „cichego głosu" w głowie, innym razem — intuicyjnego przeczucia. Niekiedy przynosi je list lub telefon albo odnajdujesz je wydrukowane na wieczku pudełka z herbatą. Mogą brzmieć jak szept - czego przykładem jest przesłanie Kevina Costnera w filmie Field of Dreams „Jeśli stworzysz to, nadejdą" - lub jak odległy głos dzwonów Oto wskazówka, że coś jest naprawdę komunikatem - jeśli nie mija, choć starasz się je ignorować. Pojawia się wielokrotnie, dopóki nie wysłuchasz tego i nie uszanujesz.

Cherie Carter-Scott
JEŚLI ŻYCIE JEST GRĄ
OTO JEJ REGUŁY

Cokolwiek czynisz, czyń to w Miłości
i w pewności że Twój największy wróg
ma dla Ciebie największy Potencjał
do Twojego wzrostu.



Archanioł JOPHIEL



http://tamar102.bloog.pl/id,344812048,title,Anatomia-Zindywidualizowanej-Swiadomosci,index.html


Jak przedstawiają nasi Stwórcy Jaźni WingMakers,
Świadomość indywidualna jest super komputerem.

Nawet kształtem rys. ten przypomina te nasze komputery,
Bo niby kto sam by je wymyślił, gdyby nie intuicja z góry.

Więc nie martwiejmy się na zapas tu nieszczęściami losu,
Bo to są tylko nasze potencjały potrzebne nam do rozwoju,
Nawet ze studni aby się odbić wydostając musimy nurkować.

Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, mówi stare przysłowie,
Podobnie jest z potencjałami przeszłości, musi być odchylenie w lewo,
Aby wahadło życia potencjału mogło się odbić znacznie w drugą stronę.

Diagram

Jak tu teraz widać taki potencjał szeroko robi zamach z bez czasu,
By dalej wejść w doświadczenia w nasze światy przestrzeni i czasu,
Im głębiej weń wchodzimy to tym więcej zdobywamy świadomości,
To po to żyjemy, reszta to iluzja zmysłowa zatrzymująca nas sztucznie.

Przyjemności zmysłowe czasu i przestrzeni zatrzymują nas dłużej,
Najważniejsze, aby nimi nie zastać na stałe do nich przyklejonymi,
Bez odchyleń wahadła nie byłoby ruchu i życia, jak i doświadczeń!

Więc lepiej się poddać wahadłu i nie przywiązywać się do tych złudzeń,
Złudzenia nie dają właściwych potencjałów twórczych, ale przywiązują,
Najczęściej do kiepskich rezultatów tak jak pisarza piszącego dla zarobku.

Czuję się wolny, piszę co mi intuicja podpowiada, a nie chęć zarobku,
Nie martwię się o wydawcę, druk, formę, krytykę i korektora za dychę,
Jedynie to, że na blogu Dnia-myśli muszę znosić, jak i czytelnik reklamę.

DZIEŃ DOBRY   :D
Witam i pozdrawiam serdecznie... ;)

Potencjał to pewnie zapełniony całkowicie dysk główny,
A nasza iluzja to cząstkowe ich odtwarzanie indywidualne,
Pełnia do której wszyscy dążymy jest całkowitym odbiciem.


„Idee: 'urodziłem się w pewnym miejscu, danego czasu, z takich a takich rodziców i teraz jestem tym a tym, żyjącym gdzieś, ożenionym z kimś, ojcem kogoś, zatrudnionym przez kogoś' itd, nie są nierozłączne z poczuciem 'ja jestem'. Nasza zwykła postawa to 'ja jestem tym'. Odseparuj zdecydowanie i trwale 'ja jestem' od 'tym' i spróbuj poczuć co to znaczy być, po prostu być, bez bycia 'tym' czy 'tamtym'. Wszystkie nasze nawyki idą przeciwko temu i zwalczanie ich jest długie i czasami trudne ale czyste zrozumienie wiele pomaga. Czym jaśniejsze twoje zrozumienie, tym szybciej dojdziesz do końca twych poszukiwań i zrealizujesz swoje bezgraniczne istnienie"
Nisargadatta

http://wewnetrznyspokoj.blogspot.com/2014/11/drzewo-prawdy.html

Mam ostatnio wyraźne sny o swojej niekompetencji obrazu sennego,
Zacząłem się zastanawiać przy śniadaniu i przyszła mi myśl do głowy,
Że jest on w śnie znakiem dla mnie, że żyję nie w tu i teraz, a w myślach.

Zamiast jedząc to śniadanie, to myślałem co będę robił, ale tak nie można,
Bo takie myśli jak gdyby zaciemniają obraz z tamtej strony na niewyraźny,
Bo nie tylko nasze odczucia są ważne, ale ich przekaz o nich jak reportera tv,
Gdy o czymś innym myślimy nie o tym co robimy, obraz naszych uczuć gaśnie.

Gdy o tym pomyślałem to tak jak zwykle dostałem sygnał jego potwierdzenia,
Ten charakterystyczny dreszcz na skórze, więc zacząłem jeść z uwagą smaku.
Wewnętrzny spokój i koncentracja uwagi jest naszym największym potencjałem!

PIĘKNY DZIEŃ <3  BEAUTIFUL DAY

Dlatego wirtuozem zostaje ten co poświęca pasję sztuce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz