piątek, 14 listopada 2014

Ograniczenia

https://www.youtube.com/watch?v=NjZzmsb_rgc



https://www.youtube.com/watch?v=iqZzE6ryk3M


Chyba sam zaczynam wydostawać się bardzo powoli z własnych ograniczeń,
Nie tylko mentalnie, ale na obserwacji własnego postrzegania rzeczywistości.

Poza tym zjawiskiem stałym jak to "halo" w świetle lamp w ciągu nocy,
Dzisiaj zobaczyłem coś iskrzącego na kształt nitki babiego lata w lesie,
Biegnącego od słońca w moim kierunku klatki piersiowej podczas jazdy,
A tuż przedtem dla zwrócenia mojej uwagi o mało nie spadłem z roweru.

Z praktyki wiem i staję się bardzo czujny na takie przypadki,
Coś niespodziewanego zawsze dla mnie jest znakiem uwagi,
Więc jadąc po słońce zwracałem uwagę na wszystko co było.

PRZYGOTOWANIE KATALOGU OPCJI

AS: Wiem już, jaka będzie jego nowa Misja Życiowa. Będzie ona związana z przebudzeniem się jego świadomości i początkiem rozwoju duchowego, w harmonijnym połączeniu z rozwojem intelektualnym. Odkryje dla siebie koncepcję życia holistycznego, w kontekście życia osobistego, rodzinnego i zawodowego oraz pracy z Ciałem, Umysłem i Duszą, oczywiście o ile będzie podejmował słuszne decyzje i będzie wzrastał zgodnie z podstawowymi zasadami: Wolnej Woli i Prawa Konsekwencji. Wierzę, że dokona wyborów służących realizacji ustanowionej dla niego Misji Życiowej. Dzięki temu osiągnie określoną   pulę Przygodarów i będzie gotowy do jeszcze większego wzrostu. Kto wie, może kolejne wcielenie nie będzie już potrzebne w warunkach ziemskich, może zdecydujemy się na inną Planetę, inną formy bytu? Na razie skupmy się na tym wcieleniu. Wybrałem dla niego nową Misję. Będzie nią: „Doświadczanie i smakowanie Radości życia z Poziomu Serca oraz inspirowanie innych ludzi do takiego życia”. Teraz wasza kolej, Obserwatorzy. Czyńcie swoją powinność!


http://tamar102.bloog.pl/id,344706742,title,Konspekt-Eksploracji,index.html

https://www.youtube.com/watch?v=C_oBnv4YdcQ&feature=share

Dziś te dwa linki razem, ale film oglądałem już wczoraj,
"Konspekt Eksploracji" - dzisiaj, to dwa szczególne znaki,
 Zaraz pomachałem ręką podczas jazdy, a ona nie drgnęła,
 Wtedy to przypomniałem sobie książkę Shirley MacLaine.

Wspominała srebrną nić, a na to potwierdzenie skojarzenia,
/Wystąpiła mi gęsia skórka, co u licha ja zaczynam widzieć?/
Po niej to jak po sznurku podróżowała w śnie w inne światy:

https://www.youtube.com/watch?v=iqZzE6ryk3M

Jeśli nasze oczy  widzą  tylko małą część rzeczywistości energetycznej, to co mogłyby zobaczyć - wszechwidzące przestrzennie i wielopoziomowo oczy , gdyby spojrzały nie tylko tutaj, ale i w kosmos? 
Nie chodzi o odległość, a głębię.

Elen Elijah Niosąca Wiatr 
www.epokaserca. pl

Jakby to powiedział Adamus, twoja świadomość to robi już,
Takie tu małe przesunięcie w kierunku innej rzeczywistości.
Właśnie to teraz tłumaczę odpowiedziała - moja koleżanka:
„Nauczyliśmy się wykraczać poza prawo, co oznaczało,
że nauczyliśmy się przesuwać naszą świadomość
i naszą rzeczywistość o pół wymiaru dalej,
a czasami nawet już o więcej.
Tego, jak przesunąć się o połowę wymiaru,
nieco dalej od pozostałej rzeczywistości,
pozostając nadal na miejscu,
nauczyliśmy się oczywiście w dawnych czasach,
 w świątyni Tien, na Atlantydzie.”
„Nie to, żebyśmy kreowali jakiś rodzaj mirażu
fałszywego albo rzucali na nich zaklęcie.
Po prostu umieszczaliśmy naszą świadomość w przestrzeni „i”.
Wciąż istnieliśmy, wciąż tam byliśmy w pełni,
fizycznie i także dokładnie na zewnątrz tego.”



„Przebywaliśmy w prawdziwej świadomości „i”,
dokładnie tak, jak wy możecie w niej pozostawać każdego dnia.
Możecie być w fizyczności. Możecie być w mentalu.
Możecie przebywać w świecie, jak również w czasie.
I możecie być również bezczasowi.
Możecie być również oświeceni.
Możecie być poza, równocześnie.”



On opisuje, co potrafiliśmy przebywając na Atlantydzie,
Podobnie jak było potem w Szkołach Wiedzy Tajemnej.
Prawdopodobnie to teraz do tych umiejętności wracamy.
Bardzo mi się podoba - takie przesuwanie świadomości,
No i co za tym idzie przesuwanie naszej rzeczywistości;
/o pół wymiaru dalej. Matko! Cudo!
 O pół wymiaru dalej. I wystarczy.
I już żyjesz i tu i tu./
Tyle, że kiedy się tak przesuniesz o te pół wymiaru dalej,
To ten drugi wymiar przywraca Ci Twoją teraz tożsamość,
Tą prawdziwą i tak to możesz panować nad tym fizycznym.

Ja tak chcę! Ja tak chcę! /-napisała do mnie spontanicznie.../

I tak poczułem się jak w bajce:



http://tamar102.bloog.pl/id,344706742,title,Konspekt-Eksploracji,index.html



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz