czwartek, 6 listopada 2014

Język Niewinności

 
 
 
Język Niewinności

 Gdy rzeka skuta jest lodem
poniżej wciąż płynie nurt.
Kiedy niebo traci swój kolor
po drugiej stronie globu inny świat wychodzi na światło.
Kiedy moje serce jest samotne
gdzieś inne serce wybija moje imię
szyfrem, który jedynie raj potrafi usłyszeć.

Czy moje serce jest głuche
czy też nie ma tu nikogo
kto potrafi mówić językiem niewinności?
Niewinności takiej, gdy słowa
cierpliwie znoszą znaczenie i galopem odchodzą w swej obecności.
Dostrzegam to.
Czuję to.
Naświetlam ów tajemnice z zaczerwienieniem na twarzy
gdy moje spuszczone oczy potwierdzają że to ich dom
po czym nigdy nie są już w stanie spojrzeć prosto w oczy.
Nigdy już nie patrzą prosto w oczy.

Świat ten pełen jest
drzemiących serc i pustej miłości,
jednakże to nie może doprowadzić mnie do światła dziennego.
Moje pragnienie tak bardzo od tego odbiega
i nigdy nie może zostać już wymazane.
 
WingMakers

 
W Tobie samym jest cały świat, gdy wiesz, jak patrzeć i się uczyć, pojawiają się wrota, a klucz trzymasz w dłoni.

- Jiddu Krishnamurti
 
Język niewinności jest językiem dziecka,
A my konsekwentnie ignorujemy ten fakt,
Że nasze dzieci w szkole się potwornie nudzą,
Jak i to, że są nieszczęśliwe. To barbarzyństwo!
 
 
Poniedziałkowej wytrwałości życzę :)
 
W naszej wytrwałości propagowania wolności tkwi nadzieja,
Język niewinności to mówienie prawdy teraz ponad wszystko,
W imię świętego prawa naszej integralności i co do myślenia.

"Cała wasza twórczość, inwencja czy koncepcja,
czy też wena – jak wy to określacie
–wynika z odzwierciedlania Moich myśli w was."

Stwórca. /w Liście otwartym o Transcendencji/

http://tamar102.bloog.pl/id,344538954,title,LIST-OTWARTY-Z-TRANSCENDENCJI,index.html
 
Zdjęcie użytkownika Esteros Astrologia, Astrogenetyka, Astrologika.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz