środa, 19 listopada 2014

Spirala

“[The universe] cannot be read until we have learnt the language and become familiar with the characters in which it is written. It is written in mathematical language, and the letters are triangles, circles and other geometrical figures, without which means it is humanly impossible to comprehend a single word.” – Galileo Galilei (1564 – 1642)

http://resonance.is/

Nassim Haramein • The Resonance Project - Página Oficial Hispana • The Resonance Project - Traduction Française • Galileo Academy of Science and Technology • Sacred Geometry and Ancient Knowledge • Secrets of Ancient Civilizations • Flower of Life • Spirit Science • (post by Jamie Janover)

Czym jest spirala z geometrii to wiemy, ale co pokazuje,
Tego tylko możemy się domyślać, a od drgań począwszy,
Do oblicza świdra wkręcającego się w gęstą materię bytu.

Wydaje się być pojęciem czasu i świętą postawą geometrii,
Pewnie bez niej to nie dałoby się niczego zapisać i stworzyć,
Jej ruchem przecież wkręcamy się pustkę przestrzeni chaosu.

Gdyby ona nie była dzieckiem okręgu, to bylibyśmy w nim zaklęci,
A tak dzięki odchyleniu w czasie i przestrzeni kątowo się wkręcamy,
Właściwie nie wiadomo w co, czy w próżnię, czy w pełnię magazynu.

Osobiście to optuję za magazynem wszystkiego co jest,
Niewidzialnym z uwagi na czas opóźnienia świdra czasu,
W takim układzie nie widzimy przeszłości, ani przyszłości.

Nasi bliscy nie są winni temu, że oprócz nich mamy jeszcze marzenia. Przecież pokochaliśmy ich tak po prostu, jako zwyczajnych ludzi, nie pokochaliśmy ich pod warunkiem, że zaczną się intensywnie zmieniać w ludzi tak świadomych, jak my.
Kroczycie Drogą, która jest Wasza i tylko Wasza.Nie ciągnijcie za sobą wszystkich przyjaciół, krewnych i znajomych - oni mają swoje życie, swoją drogę, dajcie im więc możliwość wyboru, jak mają żyć. Nie należy się gniewać na ukochaną żonę, że nie osiągnęła tego, co Wy, że nie wzniosła się na wyższy poziom ewolucji. Spójrzcie, jaka jest dobra: czyści buty, gotuje obiady.
Przecież pokochaliście ją wtedy, gdy nie mieliście jeszcze pojęcia o czakrach.
Nie pokochaliście jej dlatego, że zakładaliście zawczasu, iż będzie podzielać Wasze zainteresowania - poszukiwania w sferze energoinformacyjnej. Zatem kochajcie ją taką, jaka jest, nie wymagajcie od niej niemożliwego. Jeśli jednak naprawdę tak się zdarzy, że zupełnie nie możecie być razem, to nowa realność energoinformacyjna sama wniesie niezbędne zmiany do Waszego życia...

Świadomość" D. Wereszczagin

Teraźniejszość jest tym 'tu i teraz' i bez czasu,
Tak trudna dla obracającego się świra umysłu,
Jego świder czasu nie załapuje teraźniejszości.

Bo gdy jesteśmy w nim zaczyna zwalniać zasypiając,
Tylko wtedy możemy zacząć postrzegać świat inaczej.

https://www.youtube.com/watch?v=E3wVHPDboGA

Spirala to jedno, a dźwięk i geometrii z matematyką liczby 432?
Nie będę nic zmyślał sami obejrzyjcie film o świętej geometrii..
Klucza zrozumienia...

You can LIVE STREAM a 3-hour presentation on the unified field theory of Nassim Haramein by The Resonance Project's ambassador Jamie Janover TODAY at 3pm PST / 11pm GST from Victoria, BC, Canada. (event link in comments) 

This is an opportunity to learn the fundamentals of this all-encompassing theory in a comprehensive overview of the life's work of Nassim Haramein and the science that led to his development of a theory that connects everything in the universe from the infinitely large to the infinitely small...

The Resonance Project - Traduction Française • The Resonance Project - Página Oficial Hispana • ScienceAlert • Evolver Social Movement • Flower of Life • Graham Hancock • The Mind Unleashed • Thrive • Cosmometry • Spirit Science • Physics-astronomy • Gaiam TV

"Kilka lat temu, kiedy dwóch mężczyzn czyniło zaloty wobec mojej siostry,
moja matka zapytała Boga, kogo miałaby wybrać lub nie.
Bóg powiedział: "Nie wiem." Moja matka zapytała, jak On mógł nie wiedzieć,
skoro ona jest częścią Niego, a Bóg odpowiedział:
"Tak, i gdy tylko ona będzie wiedziała, więc ja też będę wiedział."

Mateusz:
http://tamar102.bloog.pl/id,344776067,title,Wiadomosci-Mateusza,index.html

Gdyby spirala była okręgiem wszystko byłoby do przewidzenia,
Ale nawet Bóg Stwórca nie może przewidzieć co sam uruchomił,
Na tym samym polegają nasze laboratoryjne doświadczenia bytu,
Każde doświadczenie jest inne mimo założeń wyniki są też inne.

Gdy sam Stwórca mógł wszystko tu przewidzieć,
Proces twórczy nie miałby sensu woli tworzenia!
Nawet gdyby przeznaczenie nas prowadziło do celu,
Cel jako fakt nie musi być jednakowo przewidywalny.

Nie byłoby procesu odtwórczego nowych doświadczeń,
A nie możemy Bogu ciągle podsuwać odpowiedzialność,
Mamy tego asa w rękawie, ale zawsze coś nas wstrzymuje,
Nawet wypowiadane zdanie zaczynamy od "ty" zamiast 'ja'.



Wkręcając się wiertarką wiertła w sam pień drzewa,
Też nie możemy stwierdzić dokąd sami docieramy,
Stwarzamy proces, czekając jak Bóg na, efekty celu.

Życie to proces tarcia ducha, z materią bytu,
On sam ciekawy, co z tego nowego wyjdzie!
Delikatne jak:

Dzisiaj wyjątkowo mój obraz pokażę tutaj, a nie na stronie z obrazami. A to dlatego, że jest on połączony z poprzednim przekazem o Odchodzeniu...
To bardzo osobiste co napiszę, ale też bardzo potrzebne nam wszystkim, tak czuję...
Ponad rok temu odeszła od nas moja mama chrzestna Krysia. Nie miałam pojęcia, że przez cały ten rok była obok nas, niekoniecznie z własnej woli. Namalowałam dzisiaj dla niej obraz. Dla niej i dla jej siostry Neli...
Poprosiła mnie bym przekazała jej te słowa:
Aniu, byłam z wami tak bardzo długo. Wiele, wiele lat. Przez wszystkie te lata opiekowałam się wami, wspierałam, martwiłam się o was, wycierałam nosy i cieszyłam waszym szczęściem. Żyłam dla was tak mocno, że zapomniałam o sobie. Tak bardzo was kochałam, że po śmierci czułam, że dalej muszę się wami opiekować. Krążyłam przez ten rok, cały czas obok, cały czas z wami. Myślałam, że tak trzeba, że to mój obowiązek. Nie potrafiłam inaczej. Nie rozumiałam, że można inaczej. Dopiero ty powiedziałaś mi  co mam zrobić. Pokazałaś mi Drogę do Światła. Ty wiesz czemu jeszcze tu jestem. Ból Neli nie pozwala mi odejść. Świadomość, że nie poradzi sobie beze mnie jest silniejsza od myślenia o sobie samej, o tym czego pragnie moja Dusza. Proszę powiedz jej, że dopóki ona mnie nie puści, nie będę mogła odejść i na zawsze pozostanę zawieszona pomiędzy światami, utknę tu na wieczność. Jej rozpacz oplotła moją Duszę łańcuchami, sama nie dam rady odlecieć. To ona musi te łańcuchy rozerwać. Siłą swojej wielkiej Miłości MUSI to dla mnie zrobić. Dojrzałam już do tego, żeby polecieć w stronę Światła, jestem GOTOWA, ale decyzja należy do niej. Powiedz jej jak bardzo ją kocham i że to nigdy się nie zmieni. Miłość przetrwa WSZYSTKO, czas, wymiar i przestrzeń. Kocham was wszystkich i nigdy się to nie zmieni. Ale Miłość to WOLNOŚĆ. Pozwólcie mi odejść...

Miałam wielkie obiekcje, żeby to opublikować, to jest tak bardzo bolesne,tak bardzo osobiste. Spytałam Krysię, czy mogę to zrobić. Zawsze myślała o innych. Powiedziała mi, że takich Dusz jak ona, zawieszonych między światami jest tysiące. Powiedziała, żebym to opublikowała, może komuś pomoże...

Czy spirale mają coś wspólnego z piramidami,
Nie wiem ale czuję, że musi być jakiś związek,
Na ogół nic nie stworzone w naturze bezmyślnie.

A co do ludzi to mam wątpliwości, a co do Starożytnych,
To nie wiemy wiele, ale niezbyt się udało im, jak nam teraz,
Mam nadzieję, że czegoś się wszyscy nauczymy z przeszłości.

Zdjęcie użytkownika Theory of Thought :: Symbolism.

Moim cichym marzeniem jest ich taki charakter komunikacyjny,
Tak, jak i przekaz energii z centrum kosmosu dla naszych potrzeb,
Może są też pewnego rodzaju rakietami wynoszącymi Gaję wyżej?

Zawsze wolę myśleć to już nie o zewnętrznych rakietach, ale o sercu,
Ewentualnie ich odziaływanie może nam pomóc samym w wyniesieniu,
Ale w taki sposób, aby nie uciekać z tego świata, a sprowadzić Królestwo.

Może właśnie w ten sposób naszych serc odziaływanie,
Wykorzystuje piramidy do ściągnięcia Nowej Energii?

Wolę tak myśleć, niż to, że ktoś dzięki nim wyciąga nam energię..
Podejrzewam, że bez znajomości św. geometrii i liczb się nie obejdzie..



Pewnie na ten nasz hologram naturalny natury,
Ktoś próbuje nakładać nam hologram sztuczny.
Znów wszystko zależy od indywidualnej intencji.

Albo ludzkiej przygody ducha, od początku i końca jednakiego:
/rymu do zupy/


Do you remember any of your past lives? What are your thoughts on Reincarnation ?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz