sobota, 4 maja 2013

To jedyna prawda: to, że Ja Jestem. Jestem Kim Jestem.


"Czy uświadamiacie sobie wagę tego? 
„Istnieję, a więc mogę tworzyć, 
a więc mogę żyć, a więc mogę być, 
a więc mogę czuć. Mogę być zmysłowy. 
Mogę doświadczać radości. 
Mogę doświadczać smutku. 

Mogę doświadczać braku i mogę doświadczać obfitości. 
Ja istnieję.” 
Czy zdajecie sobie sprawę, jak jest to głębokie?
 “Ja istnieję.” 
O to chodzi. Tylko to ma znaczenie. 
Nie ma żadnej innej filozofii. 
Nie ma żadnych innych książek. 
Wszystko, co próbuje to wyjaśniać szczegółowo 
to po prostu makyo, duchowe brednie.
 „Ja istnieję.” 
I to wszystko. 
Wczujcie się w to przez chwilę."  

http://www.shaumbra.pl/przekazy/adamus/Freedom%20Series/7%20-%20Wszystko%20samo%20do%20was%20przyjdzie.html
Nie jestem ciałem z duszą.
Jestem duszą z widoczną częścią zwaną ciałem.

P. Coelho
Nie jestem ciałem z duszą.
Jestem duszą z widoczną częścią zwaną ciałem.

P. Coelho

Prawda prawd. 

 Ja istnieję. 
To jest pierwotna prawda: „Istnieję, więc jestem.
” Istnieję. Nic innego się nie liczy. 

 



Jesteśmy jednym kryształem odbijającym inne aspekty samego siebie,
Dlatego w jednej duszy całości jesteś rozdzieleni jedynie jego odbiciem,
Każdy zafundował sobie inne ograniczenia, im więcej tym dalej od całości!

Możemy się zwijać i rozwijać, ale jesteśmy zawsze nieśmiertelni!
Możemy też odbijać i różnić się kolorem, jak dźwiękiem koloru tęczy,
Jesteśmy sobą zawsze i to jedyna prawda całości: Jestem Kim Jestem!

Pozwólmy sobie i tylko sobie, aby przychodziło to co najlepsze,
Nie ważne już co dostaną inni i nasi najbliżsi mamy to dostać my!
Bo my na prawdę żyjemy dla siebie i własnego ciała, nie dla innych!

Tak jak może Stwórca zapomnieć o sobie i dla siebie,
Jak dziecko bawiące się zabawkami co też zapomniało,
Kim jest ono i zaczyna utożsamiać się z nimi i do nich!

Jako rodzice, czy opiekunowie, to pewnie podobnie byśmy reagowali,
Jak powyżej Adamus i inni Archaniołowie, w przekazach o obudzeniu,
O oświeceniu, czy o wzniesieniu itp. historii o Jestem Który Jest Tu Sobą!


http://yogin.pl/trzecie-oko/rozwoj-duchowy/834-prawda-a-wiara-wedlug-osho.html





WIARA BEZ WIEDZY JEST JAK MIŁOŚĆ BEZ DOŚWIADCZENIA


Ktokolwiek niczego nie doświadczył, to nie powinien zabierać głosu,
Prawda w doświadczeniu jest dla każdego też inna i zależna od wiary,
Że to co doświadczasz nie jest prawdziwe, tylko tworzone teraz w nas.
W nas jest wszystko, co nas dotyczy i naszego istnienia w świadomości!

 
 Tao jest tym co jest tao..

Mistrz Lu-tsu powiedział:
"To, co istnieje samo przez się,
zwane jest Drogą /Tao,
Tao nie ma imienia, ani kształtu.
Jest esencją, jedynym duchem.
Esencji życia nie da się zobaczyć.
Są one zawarte w świetle niebios.
Światla niebios nie da się zobaczyć.
Zawiera się ono w dwojga oczu."





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz