czwartek, 2 maja 2013

Moc dźwięku


Tworzenie i oglądanie Mandali jest formą medytacji...
Tworzenie i oglądanie Mandali jest formą medytacji...

http://yogin.pl/medytacja/medytacja-od-podstaw/825-wschodnie-mantry-wewnetrzna-alchemia-dzwieku.html

Mantry to harmonia duszy z ciałem i umysłem,
To najlepszy sposób na komunikację z Jaźnią,
Spróbuj wtedy coś wybierać w życiu lub pisać,
To stan kiedy sam dla siebie stajesz się geniuszem!

http://krystal28.wordpress.com/2013/03/20/potezna-moc-dzwieku/

 


Pewne wibracje dźwięku samoistnie podnoszą nasze wibracje ciała,
Wszyscy tancerze już zdolni, wykorzystują to w tańcu jak i w śpiewie,
Tak śpiewacy wprowadzają wibracje w krtani i harmonii z kosmosem,
Podobnie sam kiedyś śpiewałem i niezależnie od rodzaju i koloru głosu,
Gdy dostrajałem się do harmonii kosmosu byłem słuchany nawet gwiżdżąc!

Na tym też polega tajemnica sukcesu artysty, a nawet poety,
Gdy zamiast rymu umysłu zastosuje rytm kosmosu w wierszu!

http://prawdaxlxpl.wordpress.com/2010/09/06/sluchanie-wszechswiata-ii/

 


http://prawdaxlxpl.wordpress.com/2010/09/06/sluchanie-wszechswiata-ii/


 


Każdy z nas rodzi się z talentami i ich blokadami, oraz z różdżką,
Magii połączenia z kosmosem i workiem bez dna naszych życzeń!

Możemy go otwierać powoli lub rozerwać z życiowym hałasem,
Możemy w ogóle go nie widzieć do końca naszego życia w ciele,
Głównie to, za sprawą dzieciństwa i naszych ambitnych rodziców,
To oni są najczęściej naszymi blokadami albo sponsorami sukcesu.

Jednak to kiedy staniemy się już cisi i w harmonii z ciałem i kosmosem,
Zależy tylko od nas i oderwania się od przywiązań do materii sukcesów,
To ona nas więzi jak topielca w bagnie własnych zdobytych doświadczeń.

Dopiero, kiedy sami uwolnimy od nich nasze ego i pokażemy, że nic on nie straci,
Wtedy stanie po naszej stronie i będzie naszym najlepszym przyjacielem do końca,
Wiernym naszych marzeń i pasji tego trzeciego w nas ducha kreatora wszystkiego!

Tego nauczyła mnie Huna i wiedza tajemna naszych przodków!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz