sobota, 5 sierpnia 2017

Ruch Ubuntu


'Muszę powiedzieć, że wyciągnąłeś słowa z moich ust. 
Zawsze mówię na warsztatach Ruchu Ubuntu, 
że to my sami jesteśmy tymi, na których zawsze czekaliśmy. 

To my jesteśmy falą rozpoczynającą Nowy Wiek. 
Nie możemy po prostu siedzieć na tyłkach 
i czekać, aż ktoś przyjdzie i nas uratuje.'



Zdjęcie użytkownika Ja Ty My.

Darwinizm mówi o tym, że najskuteczniejszym zabójcą jest ciągła ewolucja,
I na najwyższym poziomie, która stanowi o tym, że to przetrwa najsilniejszy. 

Gdy jednak spojrzymy na eukariotyczny model organizmów jednokomórkowych,
 To odkryjemy, że w pewnym momencie naszej przeszłości zebrały się one po to...


Zdjęcie użytkownika Ja Ty My.


By sformować pewną otoczkę wokół siebie być i zacząć razem,
A niektóre z nich zostały rybosomami, a inne chromosomami. 

Niektóre zaczęły tworzyć jądra (komórkowe),
 Razem musiały zebrać wszystkie swoje zasoby
Oraz współpracować ze sobą po to, 
Po to aby uzyskać lepsze rezultaty.

Zdjęcie użytkownika Ja Ty My.

Nawet w biblijnej Księdze Rodzaju wyjaśnione jest zaraz,
Tak na samym początku, że pieniądze są dziełem Szatana. 

Ci którzy kontrolują pieniądze mogą wyprodukować ich ile chcą,
  Gdyż nie ma nic, co odzwierciedlałoby ich rzeczywistą wartość.

Są to pieniądze brane jakoby z powietrza bez parytetu,
Wszystko to ma za zadanie utrzymywanie nas w kontroli.



Zdjęcie użytkownika Ja Ty My.

Ruch Ubuntu prowadzi warsztaty, na których już po dwóch dniach,
Każdy uczestnik poczuje się wolny od systemu pieniężnego i strachu.

Nagle zaczynają rozumieć, że mogą żyć bez pieniędzy.
Że ciągła rywalizacja i progres są złe dla nich i planety.

Wtedy wszyscy odłożymy kasę mamony do lamusa,
Stanie się czas na nowe technologie i wolną energię.

 Zdjęcie użytkownika Ja Ty My.

Cała natura działa tak, że tworzy swoiste różne komórki, 
Które następnie gromadząc się razem tworzą dany organ.

 A dalej organy całe zespoły aby następnie razem cały organizm.
Tak jak komórki naszego ciała będziemy współpracować razem.

Zdjęcie użytkownika Ja Ty My.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz