niedziela, 4 grudnia 2016

Otóż to..



Gdy to sobie uzmysłowisz staniesz się wolny,
Nie tylko już nie samotny, bo nigdy nie byłeś.




Wolność to prawo jakby do różnicy,
  Mamy ją zawsze, bo każdy jest inny..
  
Ale mów za siebie: 'zaraz ktoś powie'.
Każdy to czyni, to dlatego jest wolny.

 

 ,,Długo będziesz szedł?"
,,Aż usłyszę Twe wołanie”.
,,Długo będziesz wrzeć?"
,,Póki z grobu nie wstanę”.
- Rumi



Leć, płyń to nie ma znaczenia, 
Bo i tak zawsze jesteś w sobie.

 https://33.media.tumblr.com/f6ff914dab3747f9ffd210b41901fef9/tumblr_npy0an9H7l1qgmttgo1_500.gif

 “I must be a mermaid, Rango. 
I have no fear of depths and a great fear of shallow living.”

~ Anaïs Nin

 

Nie da się płytko żyć i serfować po powierzchni marzeń,
Zawsze marzyłem aby tak pływać i się kiedyś to spełniło.

Byłem dwa tygodnie na Kubie i tak pływałem na rafie,
A więc życzenia się spełniają, wystarczy losowi zaufać.

Miałem o sześć godzin dłuższą Wigilię w samolocie nad Atlantykiem,
A na miejscu w hotelu nad morzem w basenie kąpiel i choinkę w morzu.

To co widziałem i tam przeżyłem w oceanie nigdy nie zapomnę i czystą wodę,
Po niej miałem dłuższe opory wejścia, czy do Bałtyku, jak i do Morza Czarnego. 

 


Jak ta 'syrena' Anaïs Nin sam miałem podobne wrażenie, że byłem delfinem,
A to niedawno naukowcy doszli do wniosku, że jesteśmy ssakami wodnymi. 

Pochodzenie ciała ma tyle wspólnego z duszą, że to ona się w nie ubiera,
Musi w materii przyjąć osłonkę i najwyżej stojącego gatunku zwierzęcia.

Tylko ograniczone umysły sprowadzają to do tezy jako pochodzenia człowieka,
Człowiek jest konglomeratem świata duchowego skąd pochodzi i materialnego.

 

Ale żeby się od niej uwolnić z materialnego musi uduchowić ciało,
Pozostawić osłonkę, albo ją przetransformować jako dostosowawczą. 


Kliknij NAPISY 
 .. i masz wyjaśnienie co to jest PRAWO PRZYCIĄGANIA ...
 to jak ? wiesz  jakie to ważne !!!.

'prawo pierwotne regulujące ten wszechświat jest to prawo przyciągania. 
 Jak każde prawo, prawo przyciągania ma zarówno potencjał wzrostowy i spadkowy.  
W tym odcinku Teal wyjaśnia Minusy prawa przyciągania i pomaga nam puścić
 niektóre z negatywnych przekonań do których doszliśmy do wyniku 
naszego życia w prawach wszechświata opartych na przyciąganiu'. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz