czwartek, 29 grudnia 2016

Nowe myśli

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

,,Myśl jest tylko myślą, uczucie tylko uczuciem – nie przejmuj się nimi. 
Połącz myśl z radością i prawdą, a zaczniesz być stwórcą i transformatorem”.
- Mistrz Morya

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

 ,,Najważniejszy punkt ciała znajduje się między brwiami, 
 jest otwarciem na kosmiczne przeżywanie jedności w Boskości na Ziemi".
- Mistrz Morya

 Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

,,Traktuj ciało ze spokojem i mądrością, zrównoważenie i przytomnie. 
To bardzo ważne!"
- Mistrz Morya

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba. 


,,Twoje ciało podlega transformacji przez wszystkie kolejne życia. 
Bądź z niego zadowolony do ostatniej minuty przed śmiercią".
- Mistrz Morya


Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

,,Chcę, żebyście zaczęli rozumieć,
że wszystkie konwencjonalne myśli, nauki,
systemy wierzeń już straciły ważność. Straciły ważność.
Nie jesteście nimi ograniczeni. Możecie wstać ze swoich miejsc
i wyjść poza zbiorową świadomość”.
- Adamus Saint-Germain

 Zdjęcie użytkownika Luise Raven.

Prawo rezonansu
Myślę ciągle
Czy tego chce czy nie
Projektuje słowami nieustannie
Bez wytchnienia
Konsekwencje są widoczne w każdej sekundzie

Wprawiam innych w działanie
Tworze pole
Przyciągam podobieństwa żywe i materialne
Moje skryte życzenia
Myśli zawierające informacje
Wysyłam co dzień energie
I mam
Widzę mój obraz stworzenia
Prawo rezonansu
...
Jestem pełna miłości
Urzeczywistniam światło co dnia
Mantruje
Umysł manipuluje
Negatyw
Pozytywną myślą zastępuje
Wiem co się kręci
Skąd ci wszyscy natręci
Myślowe kombinacje
Uczuciowe akcje
Ja to widzę
Lekko przymykam oczy
Jestem czujna
Umysł już mnie nie zaskoczy
Wiem
Serce inteligentnie czuje
Pole energii buduje
Torus wiruje
Pierścień miłości mnie obejmuje
To wszystko się dzieje
Wiem
Istnieje
Tworzę
Pole na tysiąc mil
W przestrzeni
Bo to jest
Moja komunikacja
Poprzez emocje
Muzyczne wibracje
Atomowe drgania
Wiem co jest grane
Prawo rezonansu
Wszystko zostało nazwane
Moje Serce to fala radiowa
Rozprzestrzenia sygnał
Emituje swój program
I tak co dnia, od nowa
Dziś dobrze się czuje
Pozytywna nutę emituje
Teraz mogę projektować w miłości
I wiedzieć co niebawem w mojej przestrzeni zagości
Jeśli się przełączysz na odpowiednia częstotliwość
Wszystko zrozumiesz
Bez słów
Telepatycznie zarejestrujesz
W co w głębi serca wierze i kim jestem
Bez słów
Przysięgi
Ślubowania
Wiedza jest gotowa
Zapakowana w odpowiedni czas
Z odpowiednim kodem dostępu
Który jest w Nas
Bierzcie i jedzcie z tego wszyscy
Luise Raven

 Zdjęcie użytkownika Luise Raven.

No cóż, moje myśli nie będą z niczyimi konkurować...

Ostatecznie nauczę się rozpoznawać tło źródła,

I te wzorce częstotliwości różnych istot Światła.

Tymi z którymi pracuję i rozpoznaję siły te subtelne,
Oraz na te poszczególne i pojedyncze ich promienie. 
Muszę dążyć do pozostawania boskim obserwatorem.

/I bycia jakoby bezstronnym mistrzem./

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz