piątek, 16 grudnia 2016

Ja


Czy kropla jest oceanem? i czy może ocean bez niej istnieć? 
Czy ocean jest w kropli? na wszystko jest ta sama i tak i nie.
/odpowiedź../
Czy komuś to umniejsza? 'NIE' bo wszystko zależy od świadomości, 
Ocean ma pełnię, a kropla jedynie kropli, ale zawsze jest nim i w nim.

Jak już św. pamięci moja znajoma autorka 'Listu o Transcendencji' mówiła: 
A sam ks. Sedlak jako i fizyk to samo potwierdził i to z tamtej tzw. strony: 
'Jestem ja i ty we mnie' i nic poza tym nie istnieje, na tym polega Jedność! 

Taka jak w filmie: 

A ja?

Tęsknię tak sobie po cichutku,
i nie wiem, czy za tym czego nie mam?,
bo po co szukać w ogródku cienia miłości,
lepiej się spalić do cna i zwęglić na popiół Gai,
a duchem ulecieć donikąd zawsze to jakieś wyjście..
albo usiąść i trochę się opalić, bo tęsknię za wiosną.
I chcę zobaczyć nowy dworzec w Łodzi.. z tobą kochanie.



Cały czas myślę o tej połówce z nieba,
Której nie przyszło mi nawet zobaczyć.

Nie wierzę, może jest gdzieś blisko całości,
Jak ja, który stara się dotknąć miłości nieba.

Czemu przychodzi pod koniec życia i straszy młodością,
Wiadomo przecie, że z tego chleba nie da się upiec miłości.

Marzę o takim wzniesieniu, czy wyrwaniu się z poczwarki ciała, 
By móc razem z kimś teraz ulecieć do nieba w tym samym wieku.

/takie to starego głupawe marzenia/


Czy drugi człowiek to wymyślony smok z oczami bazyliszka,
W których odbijają się najgłębsze grzeszki naszego umysłu?

Może i tak, no bo jakbyśmy się dowiedzieli, co też w nas tam siedzi,
A tak drugi człowiek pokazuje nam to, co w nas co się skrywa i drażni.

Cudze widzicie, a sami nie wiecie, że to odbicie,
Na zasadzie porównania z tym co się już przeżyło.

Kim jestem, to zawsze jest dobre pytanie?



Who I am? Who we are? Who am I?

'Bóg śpi w skałach, śni w kwiatach, 
budzi się w zwierzęciu, 
a w człowieku wie, że jest przebudzony'.

/Coś z Sufizmu/

A więc po co ci KK i święci?

Nie warto chodzić po cudzych ścieżkach,
W naśladownictwie jest stagnacja bytu.

To jest tak jak ta zatęchła stojąca woda zakola,
Rzeka musi płynąć wtedy rozwija świadomość.

 Who am I? I am God.
Jestem radością, jestem miłością,
Jestem szczęściem, jestem pokojem.


W całości Źródła musi być ciągłość, 
Aby się rozproszyło to i przyciąganie.

My obserwatorzy w środku wybieramy, 
To wszystko co rozproszymy podziałem, 
Musimy zebrać do kupy aby się trzymało.

A więc każdy atom gumki jest gumką, 
Każdy atom naszego ciała i my Źródłem.

Nazwiesz go bogiem, to jesteś i ty, 
Nazwiesz go draniem to i podobnie.

Pojęcia nie mają i nazwy znaczenia, 
Wszystko jest całości ekspresją jak my.



Nasze ego, taka przewrotna małpka w głowie, 
potrafi się trzymać kurczowo jednej gałęzi, 
robi różne fikołki i sztuczki, aby dowieść swego. 
Kiedy ta małpka uczy się, że istnieje ogrom 
innych punktów widzenia rzeczywistości, 
innych gałęzi, a nawet innych drzew, 
zaczyna się wszystko zmieniać.

Paweł Zyguła


Zdjęcie użytkownika Dariusz Lutosławski.

Co ciekawe ego to sposób na oddzielenie nas o jedności,
Dzięki temu nasza 'jedność' może ze sobą dyskutować,
jak my teraz...

Więc w przekazach nie ma fałszu, choć nie znamy intencji autora, 
Ale to nie ważne, a to aby się nie przywiązywać do cytatów i guru.

Podobnie i do innych narzędzi poznania, jeśli już widzimy, 
Że to nam nie służy, to odkładamy, tak jak książkę na półkę.

 

Bierzemy nową i tworzymy obraz wewnętrzny jak artysta,
 Co uważa, że wszystkie już kiedyś były dobre jak i kolory.

Ale idę dalej w poszerzaniu swojej świadomości, 
Bo to co nas zatrzymuje, to jest też ocena innych.

A to chodzenie w tłumie jak na szkolenia to nam nie służy, 
Bo wiedza jest w nas, a my jak zdrapkę mamy ją uwalniać.

 I Am AND I Am:
I allow every aspect of every lifetime to BE....
AND for them to realise my Master in this lifetime.
I set all stuck stories free.
I enjoy all that I am. Have been. Will ever be.
Life is for living, and I am here to LIVE life: full and free!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz