sobota, 10 grudnia 2016

Aniołki



Dla Was
Przesłanie Anielskie 08.12.2016

My Anioły mówimy Tobie przestań się ciągle porównywać do innych. 
Zauważ jak daleko już dotarłaś, jak duzo sie nauczyłaś i jak wielu już pomogłaś.
Skup się na swoich postępach. Masz cudne serce. 
Jesteś na właściwej drodze. Jesteś Cudem. 
 Kochamy Cię 💖 Twoje Anioły 💖

Pozdrawiam
Ania Lomi 💖

Stawiam I Interpretuje karty Anielskie Prowadzę 
Warsztaty Anielskie oraz kursy Kart Anielskich
www.ania-lomi.com



Polecam przeczytać całość powieści z uwagą,
Dowiemy się 'kogo' mamy po drugiej stronie.

Jak w połączeniu z 'nim' możemy sobie pomóc i innym,
Wspaniale to jest ujęte akcją fikcyjną, ale i prawdziwą.

Nie bez kozery znalazłem się na blogu: Plejadian2012,
Dziwne niespodziewane rzeczy działy się wokół mnie.

Kiedy znalazłem kanał to pytałem się dlaczego ja jako pacyfista,
Zostałem wplątany w wojsko i wtedy mi pokazano siedem wizji.

A potem dowiedziałem się, że dalej jestem komandorem na statku,
A gdy najpierw dowiadujesz się czegoś, co się też szybko sprawdza...

To czemu wierzyć wybiórczo i tylko w to, co nam się podoba,
Gdy się dowiedziałem, że to farmacja uczy teraz cierpliwości,
Tak dobrze jak wojsko pokory, zacząłem we wszystko wierzyć.



Gdy zobaczyłem siebie w tych wszystkich wcieleniach,
Wpadłem w chwilowe przerażanie zrozumienia, a i ulgę.

Gdy usłyszałem jak mówię sam do siebie, że to już było i odpuść!
To było najtrudniejsze, ale już po tym łatwiej było wybaczać innym.



Na każdym poziomie zdrowie jest czymś innym.
Na poziomie duszy jest to osiągnięcie stanu trwałego szczęścia,
kiedy jesteśmy na stałe połączeni z życiem.

Nie są to tylko piękne chwile,
których każdy co jakiś czas doświadcza.
To jest szczęście, które nie powoduje uzależnienia,
nie pragniesz więcej – żyjesz.

To równowaga z energią Boga,
pozwolenie tej energii na swobodny przepływ przez życie,
bez walki, bez pragnienia.

Zrozumienie tego powstaje wtedy,
kiedy odrzucamy wszystkie idee,
 które mamy w głowie (wierzenia, ideologie)
i nawiązujemy własną relację z Bogiem.

Najtrudniejszą przeszkodą do pokonania jest zrozumienie różnicy
 pomiędzy połączeniem z Bogiem, a połączeniem z kościołem.


Przez większą część mojego życia, słowa: Bóg i dusza,
Czy same anioły nie miały dla mnie tak dużej wartości.

Dopóki sobie nie uzmysłowiłem stałą obecność,
Kontaktu z kimś dla którego jestem najważniejszy.

Dalej nie chcę określać tego pasażera, czy jest w środku,
Czy na zewnątrz, czy w sąsiednim niewidzialnym świecie.

 

Przestało to być dla mnie ważne rozróżnienie, a stało się ważne to, że jest,
A teraz na moje pojęcie skromne najbardziej odpowiada mi: świadomość.

Więcej na ten temat:

http://tamar102.bloog.pl/id,357611021,title,Poszukiwanie-wolnosci,index.html



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz