wtorek, 1 grudnia 2015

Best Of Wonderful World




Czy można zharmonizować naturę z naszymi oczekiwaniami?
Sądzę, że będziemy mieli po wydarzeniu osobistym, mnóstwo,
Choćby czasu, o ile będzie, bo wyobraźni nam tu nie zabraknie.


Liczę na wyższą Jaźń, bo ma wszystkie zapisy naszych doświadczeń,
Sądzę, że z naszą już wspólną pomocą będziemy już razem wybierać.

Właśnie takie wspaniałe miejsce już lata temu sobie stworzyłem,
Oglądałem go z wysokości początku wodospadu siedząc na koniu,
Koń był przeze mnie ułożony, podobnie jego uprząż i moje siodło.


Na dole jak ta tu postać stał wigwam i żona z dziećmi,
Z niego dym wypływał, co świadczyło o ich czekaniu,
A mnie przeszywało uczucia szczęścia, tęsknoty i miłości.


Niestety tutaj ten element grodzenia psuje obraz piękna,
Chcę świata bez granic i nie tylko dla nas, ale dla zwierząt.


Nie wiem co nam przeszkadza, podejrzewam że karma przeszłości,
Ma niedługo zniknąć gdy się ujawni i wypali ogniem przestrzennym.

Wtedy nasze czyste myśli już bez ciemnej skazy odruchu strachu,
Zaczną tworzyć taki właśnie piękny, jak na powyższych obrazach.



Nie będzie potrzeby dobijać do jakiegoś w nim wyśnionego brzegu,
Przechodzić nad przepaścią jak tutaj poniżej, bo stanie się niebem.

Każdy będzie je widział i inaczej, wedle naszych zapisanych projektów,
Podświadomość nasza projekcją się ich zajmie tak, jak my po powrocie;
Z ciekawej wycieczki, wyprawy w nieznane, czy z podróży z zagranicy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz