środa, 13 marca 2013

"Niech się dzieje Wola Twoja"



http://aauriel.blogspot.com/2013/03/zaproscie-wole-zroda-do-swej.html

"Niech się dzieje Wola Twoja" a nie 'Nieba', z nią nie zawsze zgadzać się trzeba,
Szczególnie, kiedy za tym się kryje, wola nie koniecznie zgodna z moją, innego..
Może 'boskiego' człowieka, ale takiego jakim był jak ja jeszcze nie doskonały,
Dlatego słuchajmy rady Hierarchii, ale z pełną świadomością własnego wyboru!


"Bądź Wola Twoja"  jest zgodą na współpracę ze Źródłem Stworzenia!
Nie zabiera to naszej wolnej woli, bo mamy świadomość odpowiedzialności,
Jak i podpowiedzi Hierarchii Istot bardziej doskonałych i zgodę naszego EGO!



Wtedy to stajemy się Jednią ze Źródłem!
To Źródło jakby w nas samo....przepływa.
To oznacza wpuszczenie Energii Chrystusa,
Więc nie ma sprzeczności w religiach świata,
Są tylko nadinterpretacje jego wyznawców,
Chcących zawładnąć wolą swych wyznawców,
By móc ich wolę podporządkować tu własnej!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2MXMZ9Cj0ys#!

Więc bądź wola, nie może być Boga, a nas w roli niewolnika,
To musi być wspólna tak jak w idealnym związku z partnerami.
A otwierając własne serce pozwalamy dzielić się tu własnymi,
I przyjmować od Boga doświadczenia, a więc i innych razem!

To na tym właśnie polega nasze i moje w Nim pisanie,
Przychodzi wena z 'Góry' jak gdyby sama, ale i we mnie!
Za moją zgodą wolnej woli i ego szczęśliwi w uczestniczeniu.
Wielu też twórców po cichu się przyznawało właśnie do tego;
Że ktoś jak gdyby pisał za nich siedząc w nich i podpowiadał,
Bo nie mieli jeszcze zapewne takiej świadomości uczestniczenia!



http://www.facebook.com/Relax.Music.Turkey35


 
,,Nieustraszoność – to Nasz przywódca. Piękno – to Nasz promień zrozumienia. Prostota – to Nasz klucz do tajemnych drzwi szczęścia”.
- Mistrz Morya ,,Liście z ogrodu Morji”


Bądź na bieżąco z naukami Mistrza Morya zapisując się na e-miesięcznik:
  http://www.morya.org/PL/KontaktPL.html
,,Nieustraszoność – to Nasz przywódca. Piękno – to Nasz promień zrozumienia. Prostota – to Nasz klucz do tajemnych drzwi szczęścia”.
- Mistrz Morya ,,Liście z ogrodu Morji”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz