poniedziałek, 25 marca 2013

Magia wibracji dźwięku

,,Miarą człowieka nie jest zachowanie w chwilach spokoju, lecz to, co czyni, gdy nadchodzi czas próby. ''

- Martin Luther King
,,Miarą człowieka nie jest zachowanie w chwilach spokoju, lecz to, co czyni, gdy nadchodzi czas próby. ''
- Martin Luther King

Gdy odpowiednio wibrujesz myślą, a tu dźwiękiem,
Nawet tak dzikie zwierze uzna cię za część natury.

 

Pamiętajmy zawsze, że wszystko jest energią,
Odpowiadającą dźwiękiem w naszym działaniu,
O cokolwiek pytasz myślą dostajesz odpowiedź,
Ale jeśli masz dobre ucho na dźwięki przestrzeni!

Na tej zasadzie, mogę każdemu zainteresowanemu, 
Odpowiedzieć co dla niego właściwe w danej chwili,
To nie magia i przywiązania do siebie ewentualnych,
Klientów, bo robię to wtedy kiedy dostaję pozwolenie,
A osoba zainteresowana szlachetnością myśli rozważań,
Pyta się również o to, to co dla niej najlepsze na drodze!

Jak? Gdy macie wątpliwości wyboru, zaszyfrujcie je pewnymi numerami,
Dobierając pytania w ogólny sens zgodny z potencjalnymi wydarzeniami,
Wtedy napiszcie w komentarzu, a ja odpowiem numerem i nie znając treści!

Tak można i samemu odpowiedzieć sobie na pytania, czy za pomocą,
Tarota, wahadełka, różdżki, kart, księgi Jin i Jang i bez przywiązania,
A, że to jest trudne dla nas, warto potwierdzić u kogoś postronnego!

To nie magia, to komunikacja jak każda inna, 
I nie ma nic wspólnego z intencjami obu stron,
Działa to na zasadzie tu echa membrany natury.

Też niezależnymi, ale nie tak jak nasze pośrednictwo,
Często zależne od Boga Mamony, tak jak instytucje.


O muzycznym leczeniu dźwiękami, już tyle napisano, że trudno coś durzucić!
Zapominany, że myśli częstotliwościami tak dobieramy z rzeczywistości puzzle,
Jak nasze dziecko, tylko najczęściej nieświadomie, dla siebie myśląc też o innych,
To klasyczna pułapka, ale dla nas zbawienna, bo jak bumerang dobiera wibracją!

Tak też teraz można tłumaczyć boską sprawiedliwość natury,
Niczego nie daje za darmo i przypadkiem, za to odwrotnie,
Tak jak E. Tolle opisuje za prawem przyciągania co podobne!


http://davidicke.pl/forum/pochodzenie-ciala-czlowieka-manipulacja-i-neotenia-t10757.html

Tekst interesujący i dla starszych czytelników takich jak ja,
Nie tyle pocieszający, co zręcznie tłumaczący dziecinność,
Zjawiskiem wydłużenia dzieciństwa przez proces neotenii,
W odróżnieniu innych naczelnych nie różniących się od nas,
 Ani budową ciała, czy funkcjami, czy genami, a raczej tylko,
Zwiększoną ilością połączeń w układzie nerwowym mózgu.
Dzięki spowolnionemu okresu niemowlęcego i dzieciństwa!

To świadczy, że nie powinno się zastanawiać, kto od kogo pochodzi,
Ale co zrobiono z materiałem genetycznym w procesie ewolucji i kto?

Biblia mówi to otwarcie i wskazuje na obcych 'Bogów" Elochimów,
Ale nikt z wyznawców i kapłanów nie chce podejmować tego tematu!
Ja im za to dziękuję, bo w wieku 60 lat już stałem się dopiero dorosły,
A w wieku 66 dostałem jako 6 latek od syna komputer, no i teraz piszę,
Przed tym miałem w głowie raczej testosteron i jego skutki, no i pracę!

Życie było dla mnie łaskawe. Nadal mam obydwie ręce, obydwie nogi, w miarę sprawne oczy, ze zdrowiem też 
nie mam problemów... Więc czego jeszcze chcieć?

Charlize Theron
Życie było dla mnie łaskawe. 
Nadal mam obydwie ręce, obydwie nogi, 
w miarę sprawne oczy, ze zdrowiem też nie mam problemów... 
Więc czego jeszcze chcieć?

Charlize Theron

Ja mam co prawda nie tak piękną płeć, ale sądząc o sporach z tymi,
Kochającymi też i inaczej to nie aż tak brzydką, jak by można sądzić!

Poza tym moje życiowe doświadczenia i poglądy przypominają tu autora:
'Tworzenie Rzeczywistości' prezentowane w ciekawym wywiadzie poniżej:

http://www.astraldynamics.pl/artykul-31,,.html


Najlepiej trzymać się tego co już jest i nie dodawać innych problemów i kluczy:

http://przebudzenie.net/71-klucz-do-poznania-prawdy.html:

1 komentarz: