niedziela, 3 marca 2013

Marzy mi się..

 
 
Marzy mi się takie spotkanie ... trzeciego stopnia,
Miałem niedawno podobne z pewną ważką w lesie,
Zawsze wracała na każde spotkanie i siadała na mnie,
Coś tam szukała, kołysząc skrzydełkami i odpowiadała,
Na moje myśli zachowaniem i znanymi nam obu ruchami.
 
Kiedyś nawet przyleciała spóźniona i podekscytowana ruchem,
Tak jak gdyby się spieszyła będąc zajęta innymi czynnościami,
Wiedziałem, że to pożegnanie na pewien czas i tak się też stało.

 

Wróciła po jakimś czasie i w towarzystwie rodziny,

Czy to nie piękna odpowiedź natury na nasze myśli?

 

Myślę, że to odpowiedź mojego ducha,

Akceptującego takie moje zachowanie,

Ma on na moim ekranie życia - władzę,

Całkowitą nad naturą i moimi zmysłami.

 

Każdy jest panem swego losu, a ta natura,

Odzwierciedla siebie zgodnie z myślami,

I bezwzględnie nam posłuszna i wierna,

Niezależnie, czy o sobie, czy i o innych!
 
Gdy jesteś prawdziwy, wszystko staje się możliwe.
 Gdy jesteś sztuczny – to stajesz się jedynie fasadą,
Malowidłem, twarzą, maską – nic nie jest możliwe.
Ponieważ gdy przy sztucznym, to dzieje się tylko to,
Co sztuczne, a przy prawdziwym to, co prawdziwe.

 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz