środa, 5 grudnia 2018

Zawsze masz wybór.


Obraz może zawierać: ludzie siedzą


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i kapelusz, tekst „"Ztego kosciot nie naprawi i dobrego karczma nie popsuje." (Hanka Bielicka)” 


Śmiem się z tym nie zgodzić bo Hanka z padołu odchodząc,
Szepnęła mnie intuicyjnie do ucha i to był wiersz pierwszy:


"Rozmawiała gdzieś gazeta z książką,
W kiosku, na stoliku, czy na Śląsku":

"Proszę Pani!
Czy to już koniec miesiąca?
Czy to ludzie pieniędzy nie mają?
Raz chodzą w jedną i zaraz w drugą,
Nic nie kupują, tylko gadają,
proszę Pani!?
A nawet nas nie oglądają!
Proszę Pani,
  Amoże to koniec świata?
Jak długo mamy tak leżeć?
No, niech no się już to zacznie,
No wie Pani!
To nie koniec, ach to kupowanie!
Ten pierwszy dotyk spoconych rąk!
A potem, to te przewracanie kartek,
Łaskotanie zaślinionych rąk i ten..
Blask wpatrzonych we mnie oczu.
Uśmiech na twarzy i ten bijący żar.
Musi się coś takiego i tutaj wydarzyć,
Bo już dłużej tego czekania nie przeżyję!

A gdy pomyślę, że może zdarzyć się cud,
Że wybierze mnie mały Jaś i jak wtedy,
Gdy byłam Tego Jasia kolorowanką....
Och, ach, och, ach, och, ach,.....
Już dobrze, proszę Pani, nie płaczę..
Czemu teraz przestała Pani.. mówić?
Przecież całkiem zwariował ten świat!
No dobrze, że sama nic nie rozumiem,
No..... z tego, co ludzie dziś czytają,
Bo przestali się do nas już uśmiechać,
Stracili ten charakterystyczny oczu blask,
Panią to już, chociaż szanują i tam wysoko,
Na półce regału trzymają, aby potem powoli;
Systematycznie z uwagą czytać i odstawić.
A mnie, proszę Pani, raz prask i do kosza,
Albo jeszcze gorzej do samego pieca!
A stamtąd powiadają już nie ma nadziei,
I już się do niczego podobno nie wraca!

‘Co Pani mówi? Lepiej już do kosza!?’
‘Bo gdzie się wpada?
W makulaturowy krąg?
Samsary? Nic nie rozumiem... i..
Nigdy o tym nie słyszałam, proszę Pani!
A już w życiu swoje wiem!,
Proszę Pani!
No nie wiem, przecież ja krócej żyję,
Zazdroszczę Pani tego stania na półce.
Ale zaraz! Zaraz! Czy mnie oczy nie mylą?
Czy to nie mój ten już całkiem duży Jaś!?
Zupełnie teraz straciłam mowę i głowę,
/a Hanką Bielicką, już nie jestem!/
Ach, och, ach, och, och, ach!
Nareszcie jestem kupowana i to ten Jaś!
Poznaję po rękach, ach ten Jaś, no całkiem,
Całkiem duży ten Jaś och całkiem... całkiem
Pa!

 Obraz może zawierać: tekst

P.S.

W marcu 2006 roku, kiedy byłem w sanatorium w Kudowie Zdroju, 
Niecierpliwie przy stoliku obiadowym poetka kazała mi zacząć pisanie.

Tych niby 'wierszy', ale i zacząć od tego, że następnego dnia świcie,
Zaraz po obudzeniu przez kosa, mam zacząć pisać i to ołówkiem  ...

Oczywiście w przygotowanym wcześniej na stoliku zeszycie, 
Tak też się stało, najpierw był kos, a potem niby głos Hanki B.

Sam dopiero po wielu latach odkryłem, że to było 9.03.2006 r.
A już potem zaczęła się moja lawina tych już poważniejszych.

No i czy istnieją aż takie zbiegi okoliczności?   Ja nie wierzę!!!
W kilka miesięcy zapisałem dwanaście stu kartowych zeszytów.

Jak już pisałem w nich przyszła też i na nie odpowiedź,
Na moje pytanie, kto to będzie czytał i co mam zrobić?

'Podłóż je po kamieniem polnym na rozstaju dróg' - taka była odpowiedź,
Zrozumiałem ją kiedy za miesiąc przyjechał syn ze starym komputerem.


Obraz może zawierać: tekst

Potem szybko kolega z liceum założył mi blog w Wirtualnej Polsce,
Stało się to w sierpniu 2006 roku i trwał on do końca zeszłego roku...

Za to teraz prowadzę ten i na trzech innych jestem adminem,
Zawsze miałem wybór, ale teraz mam wewnętrznego Mistrza. 

 Obraz może zawierać: niebo i tekst

Cała nasza rzeczywistość musi być tak wyprodukowana w kamerze Boskiej Miłości.
Jesteś pisarzem i producentem filmowym. Twój umysł jest twoim projektorem filmowym.

To jest Częstotliwość Świadomości, która zawiera wszystko w Przyrodzie Świadomości.
Wszystko, To Co Jest. Wewnątrz tej Świadomości nie ma warunku, ani ocen przeszłości.

Warunki istnieją tylko tam, gdzie jest już osąd.
Jedynym miejscem, które tworzy osąd, jest umysł.

Wszystko, co możesz stworzyć bez osądu, staje się bezwarunkowe,
A następnie staje się częścią nowej i twojej rzeczywistości.

Jeśli chcesz stworzyć nowy typ rzeczywistości,
Musisz przestać myśleć o rzeczach tego świata.

 Myśli w Myślącym Mózgu po prostu
zatrzymają cię w starej Ziemi.

Częstotliwości Niebieskiego Odcienia, które są wytwarzane w Białym Świetle,
Pozwolą ci spłynąć na Ziemię Aurory z nieskończonych możliwości.

 Nadszedł czas, aby podłączyć neurony i DNA
do Nowego Spektrum Rzeczywistości.
(co w zasadzie oznacza to samo w tym czasie) 

Rzeczywistość staje się realna tylko dla tych,
Którzy są w częstotliwościach.
Wniebowstąpienia Ziemi Aurory.

 Czy staniesz się częścią nowej rzeczywistości,
Czy wolisz pozostać w starej rzeczywistości?

Pamiętaj zawsze masz wybór!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz