niedziela, 30 grudnia 2018

Odczucie nowej energii

Obraz może zawierać: noc

Przykładem tego, o co mi chodzi, jest Tolle. 
Chodzi o to, żeby odczuwać przez cały czas siebie jako swoje Wyższe Ja, 
albo swoje Wyższe Ja jako siebie. 
Odczuwać stale Obecność, jak to nazywa Tollle.

„Wcześniej cierpiałem na nawracające problemy zdrowotne, 
w czasie iluminacji cieszyłem się perfekcyjnym zdrowiem i wspaniałą witalnością. 
Nie straciłem świadomości   JA czy JA JESTEM. 
Towarzyszyła mi ciągle, w każdej godzinie dnia i we śnie.”

Obraz może zawierać: na zewnątrz

„Czułem, że mogę wiedzę wprawić w ruch. 
Nie potrzebowałem wymyślać, co powinienem powiedzieć lub zrobić, 
ale natychmiast i spontanicznie wypowiadałem się lub wykonywałem, 
cokolwiek pojawiło się w moim umyśle. 
I było to zawsze właściwe podejście do spraw, idealne podejście,
 jakkolwiek byłyby trywialne. 
To dawało poczucie absolutnej pewności.”

Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

„W czasie oświecenia, 
jeśli postrzegałem cokolwiek niewłaściwego dookoła mnie 
i myślałem, że powinno to zostać skorygowane, w magiczny sposób tak się działo. 
Stawało się to w najróżniejszych sytuacjach, takich jak brak potrzebnych rzeczy, 
wtedy pojawiały się one w moim posiadaniu.”
„Moim nadrzędnym pragnieniem było pozostawanie w harmonii i jedności z Bogiem.
 Niższe pragnienia zajmowały drugoplanowe miejsce. 

 Obraz może zawierać: 1 osoba

To samo dotyczyło moich doczesnych wymagań. 
Były zawsze spełnione. Na przykład, kiedy konieczna była wyprawa za granicę,
 a ja nie miałem akurat pieniędzy, w ostatnim momencie otrzymywałem je w darze, 
mimo że o to nie prosiłem. 
Czułem intuicyjnie, że każda potrzeba będzie zaspokojona.
 I była.”„Moc Boga wzrastała poprzez moją istotę z taką siłą,
 że zrozumiałem, że wewnątrz mnie, 
w środku mojej istoty Bóg przebywał zawsze, 
wspaniały, silny, kochający, błogi. 

 Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

I kiedy rozejrzałem się wśród współtowarzyszy, to też zobaczyłem, 
To, że przebywam w głębi każdego z nich, niezmącony i spokojny.

 Jedynie oni nie byli tego świadomi, 
Nie przebudzeni do Rzeczywistego.

Czułem, że cały wszechświat jest zjednoczoną całością, 
w której wszystko jest powiązane ze wszystkim i ja sam jestem jego częścią. 
Mogłem zobaczyć, że wszystko, co mi się przytrafiało w poprzednich latach, 
było częścią niezwykłego planu i miało się tak właśnie wydarzyć. 
We wszystkim była przyczyna i znaczenie. 

Nawet słowa, które wypowiadałem ja czy inni, były częścią tego planu. 
Także ich myśli, uczucia, działania.”I Tolle i Brunton obrazują to, 
co Adamus nazywa "I" - współistnienie człowieka i Mistrza.

Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

To piękne właśnie o to mnie chodziło, to było całą kwintesencja mojego stanu, 
Patrzę jak samo się dzieje to co ma się dziać i na siebie jako dalszy obserwator.
A właściwie już nieraz to mówiłem, to że właśnie tak piszę, 
To nie to, że ktoś mi dyktuje, bo nic nie słyszę, a wiem...

Czemu, to moje przeżycia z pogranicza są moje i niczyje,
A więc nie jest to do uwierzenia, więc o czym mam pisać?
To co napisałem jest wyrazem kondycji mojego wewnętrznego projektora, 
A przecież nie chodzi o dobra materialne i kasę, czy latanie w powietrzu?

Obraz może zawierać: 1 osoba


Ja na nic nie narzekam, a gdy znoszę cierpliwie narzekania innych,
To jakoś to im pomaga, a i mnie również, bo ostatnio rzuciłem leki.

Czuję się doskonale, pływam i nawet teraz jeżdżę na rowerze,
 A na basenie ktoś wziął mnie za ratownika, co jeszcze chcesz?


Obraz może zawierać: 1 osoba, niebo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz