czwartek, 9 lutego 2017

Wszechświat cd



Mogłem myślą wchodzić do nich i wylatywać w ich świecie,
To po prostu pokazało mi siatkę na której jesteśmy zawieszeni.

Możemy jak pająk przechodzić na druga stronę,
A tam zapewne nasza świadomość jest jak UFO.

 

Wtedy to, co ciekawe byłem po obu stronach równoległych,
A ciałem w jednej, co było interesującym doświadczeniem.

 Podobne doświadczenie z Aya' dało mi wgląd w strukturę natury ziemi,
To było również ciekawe, a z uwagi na to, że była ona mnie świadoma.



Odpowiadała tak niesamowitą miłością do mnie,
Że czułem się wzruszony i jednocześnie wzburzony.

Zrozumiałem tak Joginów, co chodząc patrzą pod nogi,
W obawie o to, aby nie nadepnąć na cokolwiek żywego.

Zdjęcie użytkownika Sylwia A. Horosz - Divine Art - Boska Sztuka.

Rzeczywistość absolutna nie istnieje i dlatego ja pojmuję to tak:
Wg mnie rzeczywistość bardziej jako czasownik niż rzeczownik.

Jest ona ciągle poruszającą się i zmieniającą się Ko-kreacją,
Samo - składającą się z krzyżujących się ale indywidualnych,
Za to nigdy niepowtarzalnych rzeczywistości w jednym polu.

Ja sam postanawiam żyć w tej rzeczywistości,
W której planeta Ziemia, poprzez swą radość,
Jak i śmiech z nami wstąpi w wymiary Światła.


Radzę po tym wszystkim przeczytać teraz dokładnie,
CO TO JEST ŚWIELISTE CIAŁO - Tashira Tachi-ren

 

 Ja w Tobie, a Ty we mnie jak kropla w oceanie,
Jak ocean w kropli, i chyba nie ma innej opcji..
 /fraktalnie i w kropce/

Wszędzie, gdzie jesteś, tam zabierasz ze sobą Nową Ziemię,
Bo masz ją w sobie. Albo nie zabierasz, jeśli jej np. nie masz.

Bo oczywiście każdy ma swoją bańkę, czy jak fizycy mówią bąbel,
To tak, jak bym siedział przed kompem wchodził w niego i do sieci.

A potem łączył się z innymi wirtualnie,
Zlepiając bąble własne z innymi razem.

 http://img25.dreamies.de/img/352/b/gbdu02c7m87.gif

Może tak jak i w ulu pszczół razem, ale oddzielnie celami,
Z tym, że niewidzialnymi i elastycznie się przenikającymi.

Każda nasza komórka ciała ma świadomość,
Oraz mgliste pojęcie o świadomości razem.

Jeszcze mniejsze o mnie jako ich wszystkich całości,
Podobnie jak my o ciele Kadmona w którym żyjemy.



Żywioły nam jedynie cicho i głośno podpowiadają,
W jakim świecie żyjemy i w ciągłości wieloświatów.

,,Powiedzieliśmy, że czas i przestrzeń poruszają się przenikając was.
To nie wy poruszacie się według liniowego wzorca poprzez czas i przestrzeń.
Czas i przestrzeń przepływają przez was. To taka prosta fizyka.
Trudno mi wręcz pojąć, że fizycy i inni naukowcy tego nie rozumieją.
To takie proste. To rewolucyjne.
 A kiedy oni nareszcie to uchwycą swoimi ludzkimi mózgami,
zmieni to całe rozumienie nauki, Boga, władzy i wszystkiego innego.
Ale na razie są na to zamknięci.
Ale wy to zmieniacie. Niektórzy z was zdecydowanie to poczuli.
 Inni spośród was posiadają tę wewnętrzną wiedzę,
że czas i przestrzeń poruszają się poprzez was.
Wy jesteście Mistrzem. Nie jesteście na łasce czasu i przestrzeni”.
- Adamus Saint-Germain


 

Przeżyłem ten moment w szpitalu po powtórnej defibrylacji,
Więc wiem o czym on mówi, kiedy się poszerzy świadomość.

Stajesz u progu wyjścia z komputera Matriksu,
Mogłem wyjść, ale zdecydowałem się tu wrócić.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz