piątek, 3 lutego 2017

Oświecenie

Zdjęcie użytkownika Arkadiusz Dziedzic.

Oświecenie to uświadomienie sobie, że to koniec gry innych ze mną:

Zdjęcie użytkownika Arkadiusz Dziedzic.


Ja jestem panem samego siebie i swojego świata,
Postrzegam go tak, jak ja chcę i nic innym do tego.

Zdjęcie użytkownika Arkadiusz Dziedzic.

Gram z samym sobą, a inni, to pionki w mojej grze,
Potrzebni bym nauczył się ich tolerować i pokochać.

Ale najpierw muszą pokazać moje słabości wytykając,
Gdy zaczynam to rozumieć te problemy same znikają.

Zdjęcie użytkownika Arkadiusz Dziedzic.

Sam piszę swoją własną księgę życia taką dla pamięci Akaszy,
Suwerenność to jedno, ale ważniejsza jest tu transsensualność.

Zacznijmy odbierać świat uczuciowo, a nie mentalnie,
Może w tym leży tajemnica oświecenia z podniesieniem.

Wszyscy teraz na gwałt chcą jakiejś zmiany,
Ale najczęściej u innych, z wyjątkiem siebie.


Zdjęcie użytkownika Arkadiusz Dziedzic.


To taka gra z samym sobą i jak zobaczę ją u innych,
Wtedy może wprowadzę ją u siebie, jak się sprawdzi.

Po prostu sami boimy się utraty tego, co już posiadamy,
Nie wiedząc, że aby przyszło nowe, to musi stare odejść.



Zdjęcie użytkownika Rosario Morello.

Oświecenie to wyjście z zaklętego kręgu edukacji,
Tego co już było i często się nie sprawdziło i nie jest.

 Oświecenie to stopniowe przyjmowanie wiedzy do świadomości,
Absolutnie bez potrzeby magazynowania jej w naszym mózgu.



Gdy istnieje potrzeba uczucia otwierają się kolejne swoich pokoi podwoje,
Wtedy umysł ma dostęp do najnowszych zapisów Akaszy bez powtarzania.

Transsensualność otwiera wszystkie drzwi kluczem uczuć,
Działa jak biblioteka przechowująca wszystko co tu trzeba.

 Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

Nie musisz się uczyć na własnych błędach chcenia i wyborów,
To dojrzały sposób i już nie dziecka, a dostosowany do wieku.

Wymiataj codziennie z mózgu zastałą wiedzę kałuży,
Aby na nowy powiew świeżej było zawsze miejsce..

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Czym może być oświecenie to najlepiej niech świadczą nasze odczucia,
Takie jakie są w sferach niebiańskich, gdzie myśl staje się natychmiast..

Realną jak tutaj, ale też po wielu próbach i niepowodzeniach w czasie,
Tam jak za czarodziejską różdżką sensualnego wewnętrznego uczucia.

https://vimeo.com/193874255

Zdjęcie użytkownika Elen Elijah.

Tak właśnie się dzieje poza czasem i przestrzenią,
Takie też mam wrażenie przy tym swoim pisaniu.

 Nassim Haramein:
'jako wynik swych długoletnich badań obwieszcza swoje "wyznanie wiary" 
o wpływie kosmicznych cywilizacji na ewolucję gatunku ludzkiego na Ziemi.'

https://www.youtube.com/watch?v=j30K8YLTNTs


Żebrak czy król - chciwość przez nich przemawia,
od chciwości i pragnień Miłość zaś duszę uwalnia.
- Rumi

Zdjęcie użytkownika Wydawnictwo Psychoskok - książki.

Oświecenie to jest to nie zwracanie na nich uwagi,
Niech sobie rabują ze mnie, bo ja jestem Źródłem!

Zdjęcie użytkownika Natalia Valerievna Bryniak.

A Źródło jest też mną, a więc jest niewyczerpane,
Sęk w tym, że to my się od niego odseparowaliśmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz