środa, 23 września 2015

Siedlisko



Dusza schodzi na Ziemię, jako taka wcześniejsza monada świadomości,
Nasza dusza przyszła już z misją ratowania tych wcześniej zatopionych,
Zeszli jak my i stracili świadomości otwarcie, uwięzieni jak w Matriksie.

Więc teraz to nasze przyszłe zadanie nie polega na zmianie tego świata,
Lecz na zmianie świadomości innych ludzi i tylko własnym przykładem,
Dlatego my nie zajmujemy się akcjami charytatywnymi i tych zielonych,
Mamy za zadanie mierzyć się z własnym problemem rozwoju świadomości.




http://tamar102.bloog.pl/id,351438486,title,Cechy-charakterystyczne-tych-Urzeczywistnionych,index.html

Rozwój nasze świadomości to tak jak zwiększenie wolt naszego światła,
Do maksymalnej by stać się światłem dla innych jak w ciemnej piwnicy.

Więc naszym jedynym zadaniem jest kierowanie naszej uwagi do punktu serca,
Mamy za zadanie uwolnić zagubione i więzione małe dziecko boskiej monady,
Gdy jesteśmy świadomi jest ono wolne radosne i twórcze jak szczęśliwe dzieci.



Człowiek zajęty tzw. przyjemnościami życia już nie zwraca uwagi,
Że z tyłu głowy ma pasażera, jak w Londyńskiej taksówce za sobą,
Jedzie jak chce i wali we wszystko po drodze jak pijany kierowca.

Wreszcie albo po wypadku w szpitalu, albo w chwili zastanowienia,
Zaczyna coś słyszeć jakiś głos wewnętrzny i nieśmiały z tyłu głowy.

Nie zawsze to nim wstrząśnie i już za pierwszym razem,
Mnie osobiście to po zawale przewartościował się świat,
Poprzestawiały się priorytety, zacząłem nabierać dystansu,
Zacząłem przyglądać się własnemu ciału i szukać rozwiązań.

Więc jak zwykle, gdy podchodziłem do problemu,
Zacząłem od solidnych podstaw i wiedzy u źródła,
Od Biblii zachodu do wed wschodu i innych fizyki.



Nie przechodziłem takiej burzy mózgu jak u N. Tesli,
Ale wstąpiłem na tzw, "ścieżkę" sam i zdecydowanie.

Nic się nie zmieniło pozornie i od razu, ale po roku czy dwóch,
Byłem po rozwodzie z rodziną i pracą wolny w Kudowie Zdroju

Co było dalej opisywałem delikatnie na stronie:
http://tamar102.blogspot.com/p/o-mnie.html
http://tamar102.blogspot.com/p/kudowa-zdroj.html

Zewnętrzne oznaki przemiany nie były tak widoczne, jak te wewnętrzne,
To one zaczęły rozwijać i poszerzać indywidualną moją świadomość bytu. 



Wszystko mnie interesowało i dziękowałem mojemu wykształceniu,
Nie ścisłej specjalizacji, a poszerzonej palecie jaka mają farmaceuci.

Jeden z zawodów nauczył mnie cierpliwości i dokładności, a drugi pokory,
Połykałem dostępne książki s.f. i gdzie można na targach międzynarodowych,
W różnych bibliotekach, ale jak zauważyłem to najwięcej na podstawie intuicji.

Nagle dostawałem sygnał, że jest coś na targu z wyprzedaży,
Np. książek na Koszykach po przeciwnej stronie mojej pracy,
A więc się wybierałem i kupowałem, to co parzyło mi w ręce..

O dziwo zawsze znajdowałem to, co siedziało mi w umyśle i na to odpowiedzi,
Książka otwierała się jakoby sama i na odpowiedziach nurtujących problemów.

 Apo3D-LazyJulian4a-sm

Gdy zaczynasz się czymś interesować zawsze i odpowiedź przychodzi,
Jako fraktal tego co ci zaprząta głowę i tworzy taką piękną odpowiedź:

Takie siedlisko sobie tworzy nasza dusza....

 

https://www.youtube.com/watch?v=qVBhNE1_fZU

A jak powstaje hologram? może właśnie tak.
A gdybyśmy stanęli na przeciw dwóch luster,
Odbijalibyśmy się liniowo w nieskończoność, 
A gdy na przeciw i po środku dwóch wklęsłych? 

Wtedy w nieskończoność punktów siebie samego w każdą stronę,
No i tak mamy siebie teraz w 7mld odmian ludzi na tej planecie..
A sam kształt soczewki oka to odwraca i tworzy obraz rzeczywistości.
 niby płaski kwantowo..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz