środa, 16 września 2015

Mistyka świadomości.


Gdy staniesz jak przed ekranem komputera, czy lustra,
Starając się nie myśleć co będzie i co było dotychczas,
Wejdziesz świadomością do niego czując stopą i dotyk,
Uchem dźwięki i zapachy nosem, wydychając to razem.

Od stania się jednym punktem do nieskończoności doznań,
Wtedy możesz powiedzieć sobie, że jesteś w stanie tu i teraz!

Nie ma tu myśli są tylko uczucia; szum drzew lasu,
Odgłosy ptaków i owadów, wchłaniasz to wdechem.


To co poczułeś teraz przepuszczasz przez serce i umysł do oczu,
One widzą wyraźnie poza mgłą iluzji myśli, wszystko wyraźnie.

 Wchodzisz tak, jak gdyby w inny świat ostrzejszy i głośniejszy natury,
Słyszysz nieomal żuka jak chodzi po tych jesiennych opadłych liściach,
Jak też ptaka podrywającego się do lotu i dzięcioła stukanie jak młotem.


Jesteś w sobie i na zewnątrz, w lesie tu i w lesie tego lustra,
Wtedy możesz powiedzieć, że jesteś 'tu i teraz' w bezczasie.

Teraz robię to świadomie, ale przed laty, gdy pracowałem,
Robiłem to mechanicznie jak mówiła Agni Joga w stresie.

Wychodziłem z gabinetu do w.c. na korytarzu i siadałem,
Po czym przeleciałem świadomie po czakrach ręką z góry.

Wchodziłem do gabinetu po chwili i widziałem zaskoczenie,
Moja sekretarka przyglądała się tak jak bym z wakacji wrócił.


Świat realny jest tym co na zewnątrz, czy tym odbiciem w oku?,
Pewnie jeden to ten większy jest nim, a drugi wyborem tamtego,
Oko widzi to, na co patrzy i zapamiętuje, nie może wszystkiego.

Jesteśmy pośrodku jako obserwator i kamerą,
W mieście wszystkiego co jest, było i będzie.

Ale na czas tej chwili ogniskując na coś dla nas interesującego,
Tak zapewne powstaje zasłona, którą można przeniknąć okiem.

Można, ale już w takim stanie medytacyjnym wycofując,
Nie tyle siebie z lustra, co wyostrzając wszystkie zmysły.

Gdy w takim stanie zaczynasz traktować partnera, jak na pierwszym zdjęciu,
Stajesz się z nim jednością zmysłów obrazu, jak i zbiorem wszystkich uczuć.

Wtedy to następuje pełny i harmoniczny orgazm komórek obojga ciał,
Gdy ktoś to raz poczuje będzie wiedział, co oznacza energia kundalini.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz