niedziela, 20 września 2015

Plejady


http://www.collective-evolution.com/2015/05/03/quantum-entanglement-verified-why-space-is-just-the-construct-that-gives-the-illusion-of-separate-objects/

Kosmos jest zbudowany wirtualnie na podstawie 2 punktów odniesienia,
Obiektu i obserwatora, pozornie rozdzielonego od siebie hologramu iluzji.


Wszyscy już wiedzą o nich mniej lub więcej,
Na ogół zawsze można je zobaczyć na niebie.
 Numerolog mówi o ich siedmiu liczby świętej,
Ale w obecnej dobie teleskopów o wiele więcej.

Nie wiem dlaczego zawsze przyciągały mój wzrok od dziecka,
Patrzyłem na nie, jako rozmarzony, zakochany i z ciekawością.

I ten charakterystyczny powyżej nich układ trzech gwiazd i Syriusza,
A wedle nich wiadomo było, że po przeciwnej stronie będzie W. Wóz.

 Orion

One na przeciw siebie tak jak Ing i Jang, płn. i płd. wedle południka,
A wschód i zachód, to jako wedle równoleżnika, jako taka ich odcięta.

Wedle nich zawsze widziałem mapę jak na stole i orientację w terenie,
Ale w sercu patrzyłem jak na zagubiony dom za którym tęsknię i uczucie.

Właśnie takie uczucie równowagi, jak to w medytacji w naturze,
Ogarniało mnie uczucie spokoju i tęsknoty za czymś nieznanym.


Więc może ten układ Plejad jest tylko wymysłem pijanego umysłu?
Zamiast ustawić jak w sobie siedem czakr w jednej linii pofolgował,
Ale może taki układ wart jest zastanowienia i coś poważnego znaczy?

Nie wiem, wiem, że w naszym świecie jak i w komputerze nie ma przypadków,
Ciekawe, może w nas cząstkę tworzy aspekt męski, a falę kobiecy lub odwrotnie?

Plejady2012 - to blog Pani Marciniak książek, a które uwielbiam,
Tłumaczą dokładnie to, co było przed nam i będzie w przyszłości,
A najważniejsze po co, podobnie jak książki Monrou o podróżach.

Orion

Egipcjanie widzieli tam Sahu, duszę Ozyrysa.
 Być może wręcz orientowali swe piramidy,
Względem pozycji tych gwiazd na niebie.

Ponieważ odnalezienie konstelacji jest łatwe,
Z gwiazdozbiorem tym łączy się wiele mitów.
W mitologii greckiej Orion był myśliwym.

Posejdon
To (jego ojciec) obdarzył go umiejętnością chodzenia po wodzie.
 Zakochany był w Plejadach, które nieustannie goni na niebie. /jak ja/

Wiem jedno, że pas trzech gwiazd Oriona,
Zawsze mnie fascynował podobnie Plejady.

https://www.facebook.com/surfreportcom/videos/1009612585725888/

Podobnie jak fale wody rozbujanego oceanu,
Uwielbiałem poddawać się ich surfowaniu.

Kosmos jest zbudowany wirtualnie tak jak na podstawie 2 punktów odniesienia,
Obiektu i obserwatora i pozornie rozdzielonego od siebie hologramu obrazem,
Czyli iluzję sami rozdzielamy jak takie dwie sklejone kartki papieru w mózgu.

http://na-macierzynskim.blog.pl/files/2015/03/lisc-serce.jpeg


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz