środa, 29 lipca 2015

dialog..



- Spróbuj… – szepnęło Marzenie.

- Co?! Znowu?! – zdenerwowało się Doświadczenie.

- Ha! Znów wszystko przeze mnie, – uśmiechnął się Powód.

- Nie! Przeze mnie! – zaprotestowała Pycha.

- A może nie trzeba… – wyszeptała Ostrożność.

- Oto jestem! – oznajmiła Stanowczość.

- A dokąd to beze mnie? – zapytało Upojenie.

- Bez ciebie to donikąd, – odpowiedział Spokój.

- Może lepiej jutro…? – zainteresowała się Wątpliwość.

- Teraz albo nigdy! – zripostował Upór.

- Byle nie tak jak wczoraj, – uprzedziła Codzienność.

- To co było wczoraj już się nie powtórzy, – uspokoiła Głupota.

- Wszystko będzie inaczej, – skłamało Przeczucie.

- Coś mi to przypomina, – zamyśliła się Pamięć.

Marzenie wstało i wyszło…



Dialog ten przez całe życie i na podstawie,
Nie własnych lecz - cudzych doświadczeń,

To ukochani, czyli rodzinka i ci najmądrzejsi,
Jak szkoła, nauka i doradcy w pracy - pchają,
Ten śmietnik, co odpowiada jako ego w głowie.

Nie dziwię się marzeniu, że wstało i wyszło,
Tam gdzie mnie nie chcą, wstaję i wychodzę.

autor blogu

" Z wnętrza mej boskiej istoty
składam dzięki
za miłość, którą jestem
za miłość w mym życiu i za miłość, która mnie otacza
Dziękuję.
Dziękuję za cud życia, którym jestem
oraz
dziękuję za cud życia, który mnie zewsząd otacza.
Dziękuję za dar życia, którym jestem
dziękuję za me idealne ciało, moje zdrowie i pomyślność
Dziękuję.
Dziękuję za dostatek, którym jestem
oraz
dziękuję za dostatek, który mnie zewsząd otacza.
Dziękuję za bogactwo oraz wspaniałość mego życia
oraz
dziękuję za tę rzekę pieniędzy, która płynie do mnie i przeze mnie
Dziękuję.
 Dziękuję za ekscytujące i pełne przygód nieskończone możliwość i jakże wspaniałe szanse
Dziękuję.
Dziękuję za mój podziw i dziękuję za mą radość.
Dziękuję za piękno i harmonię.
Dziękuję za zgodę i pokój.
Dziękuję za śmiech i dziękuję za zabawę
oraz
dziękuję za przywilej, którym jest służenie i dzielenie się darem, którym jestem ja.
Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz